Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Ocak '18

 
Kategori
Şiir
 

Picasso, Van Gogh Dali ve Ben...

Picasso, Van Gogh Dali ve Ben...
 

Picasso, Van Gogh Dali Ve Ben...


evden çıktım
yağmur yağdı,
yıllar geçti
saçlarım döküldü
sakalım beyazladı
renkleri sevdim
yağmurun sesini de
ıslak çoraplarım boktan bi renk
sağ baş parmağım biraz açıkta
offf lan offf
.........................................
 
yağmurlu bir havada 
kalabalık bir sergideyim
sergideki kırmızı şarap ekşiydi 
''iç bi de beyaz iç''
dedi beyaz saçlı kadın
fıstık ye
kafalar büyük
seni hatırladım
çabucak geçtin aklımdan
maaşım az dedim içimden
güzel bi ayakkabım olmadı hiç
mavi gömlek severim
siyah pantalon
genellikle ucuz olanlardan
elektik, su makbuzu cebimde
unutma yatır dedi,
şaraplı fısıldayan ağzım
omzuma bir el dokundu
‘’maydonozu tükür
bak dişine yapışır’’ dedi
yanımda duran picasso
‘’sonra çok gülerim buna
yeşilli kübik maydonozlu resim olma’’
şapkası başında
boyu da kısa
‘’birazdan bi peçeteye çizerim seni
imzada atarım
ben de bi resim isterim ama’’ dedi 
..........................................
 
biraz sonra 
dali de gelir dedi biri,
endülüste berberde şimdi
bıyığının tekini kestirmede
yollar uzak, ülkeler yakın
çok kalabalık bir davetteyiz
van gogh'u biraderi arabasıyla getiriyormuş
olsun kulağınıda alsın öyle gelsin
tek kulak açılışa yetmez
boya getirin gelince 
tek kulağını sarıya boyayalım
gözüm dışarıda
şimşek çaktı 
karanlık çöktü
picasso çekilin kenara dedi
verin beyazla maviyi,
boyayım şu gökyüzünü
açık maviye
geldi, geldi dediler
van gogh ve abisi
eski bir at arabası yanaştı kapıya
üç beş köylü kadın arabada
siz gidin tarlaya çalışmaya dedi van gogh
bol şarap içip gelicem
ıslana dursun toprak
kargalara selam söyleyin
araba gitti, abiside
yağmur çoğaldı
yeniden bir uğultu
aha dali de kapıda
siyah bir fötör başında
bıyığının bi tarafı yok
aynı masanın etrafına toplandık
dali hızla içip
tek bıyığını siliyor
picasso peçeteye resim yapıyor
van gogh bana sarı ne varsa getirin dedi
sapsarı bir ayva geldi
gülüştük
kestik, dörde böldük
picasso resmi bitirdi
imzala dedim güldü imzaladı
dali tek bıyığını burdu
yassı saatine baktı
.....................................
 
yağmur durdu sanki 
güneş ışığı geldi odaya
resmi katlayıp cebime koydum
tebrik edip arkadaşı çıktık
deniz kenarına gidelim dedim
sokağı geçip denize çıktık
dördümüz yanyana
ben, picasso, van gogh, dali
denize doğru yürüdük
gökyüzü masmavi,
van gogh'un elinde bitiremediği ayva
dali elini cebine soktu
picasso bir kahkaha attı
''yahu kimse tanımadı bizi''
gülüştük, denize doğru yürüdük....
......................................
Turhan KA. / 27 KAsım 2017 İzmir
 
Toplam blog
: 11
: 233
Kayıt tarihi
: 16.02.14
 
 

belkide asıl ustalık, her zaman acemi olmayı bilmektir. ..