Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Nisan '08

 
Kategori
Blog
 

Piknikçilere kötü haber!... Yağmur!...

Piknikçilere kötü haber!... Yağmur!...
 

Dün (28 Nisan Pazartesi) internetten hava durumuna baktım, hani beş günlük veriyorlar ya en azından Cumartesiye kadar öğrenirim dedim. Baktım ki Cumartesi gününü de vermişler, o da ne, tüm bölgeyi yağışlı olarak gösteriyor. Doğru mu bakıyorum diye tekrar tarihine baktım, nasıl üzüldüm bilemezsiniz. Kendimi öyle şartlamıştım ki yağmur yağmaz diye… Pazar gününü merak ediyorum ya hemen İstanbul Meteoroloji Müdürlüğünü aradım. Durumu izah ederek Pazar günkü durumu söylemesini rica ettim. Pazar da yağış devam edecek demez mi?

Of ki ne offf, inanın gece yatana kadar düşünüp durdum, arkadaşlarla görüştüm, hepsi ertelemek lazım dediler. Bugün internete tekrar baktım evet Pazar günü de dahil edilmişti ve yağışlıydı. Yine de emin olmak için tekrar aradım meteorolojiyi. İyice detaylı olarak sordum. Arkadaşlar Cumartesi gecesi özellikle gök gürültülü sağanak yağış, Pazar günü de aralıklı olarak yine yağış devam edecekmiş. Adamı sorularımla resmen bunalttım emin olmak için. Yani siz şimdi bir piknik düzenliyor olsanız erteler miydiniz diye sordum. Ben olsam ertelerdim dedi, çünkü bir gün önce sağanak yağış olacağı için yerler hemen kurumayabilir ıslak olur, çamur olur ayrıca Pazar da yağacak dedi. Ben yağmur olsa da ağaçlar kapatmış ıslanmayız demiştim ya ama böylesine iki gün üst üste yağacağı aklıma gelmemişti doğrusu…

Adamcağıza yine “Ya beyefendi geçende ben yine aradım ve tarihi söyledim ama siz bana 5 günden fazla rapor veremeyeceğinizi söylediniz. Nereden çıktı bu yağmur böyle iki gün üst üste” diye sordum… Bana ne dedi biliyor musunuz “Çorlu ve Silivri dolaylarında mavi gözlü bir adam tüm köylüyü toplayıp yağmur duasına çıkmış. Allah’ım Yüce Rabbim Fatih ormanlarında ağaçlar kupkuru kaldı, yerlerde çim diye bir şey kalmadı ne olur ‘Yağdır mevlam yağmur’ diye duaya çıkmış” dedi. Allah Allah düşünüp durdum kimdir acep diye bir anda ampul yandı beynimde… Bu kişi Ali Gülcü’den başkası olamazdı. Eh Ali ben Silivri’ye gelmem mi, senin için hain bir plan hazırlıyorum ona göre bittin sen oğlum..:)) Velhasıl kelam o gün yağmur yağacak dedi dedi ve yağdırdı yağmuru. Ne şom ağzın varmış be Alicim, aptal da değilsin ki malum oldu diyeyim. IQ’nun yüksek olduğuna eminim. Kıs kıs güldüğüne de eminim şimdi… (Severim keratayı kızamıyorum da ama bir planım olacak kesin…) 25 Mayısta nasıl olacak hava yine ona mı sorsak ne yapsak?..:))

Sevgili arkadaşlarım… Hepimiz çok heveslendik katılım patlaması yaşadık resmen, herkes nasıl da özlemiş piknik yapmayı… Bir de bir arada olmak isteği de katlanınca üstüne sayı da arttı tabii ki. Bir sürü şey düşündüm dünden beri, bazı arkadaşlarıma da fikir sordum, nihayet 25 Mayısa ertelemeye karar verdim. Biliyorsunuz önümüzdeki hafta anneler günü, ondan sonraki hafta 19 Mayıs Fethiye’de toplantı var. Yani 4 Mayıstan sonra en erken tarih 25 Mayıs oluyor. Umarım ve dilerim herkesler o tarihte uygundur da problem çıkmaz. Aslında ben 4 Mayıs Fatih ormanı pikniğinin ardından 25 Mayıs veya 1 Haziranda Büyükada pikniği düşünüyordum ama hava muhalefeti yüzünden direk olarak 25 Mayısa ertelendi. Taleplere bakalım diyorum şayet 25 Mayısta Büyük ada olsun derseniz direk olarak Büyük ada yaparız… Önerilerinizi bekliyorum, çoğunluk ne isterse ona göre hareket ederiz. Bilmeyenler vardır belki diye ufak bir açıklama getireyim. Büyük adada vapurdan inince faytonlarla yukarı çıkılıyor ve çok güzel piknik alanları mevcut. Dönüşte de hep birlikte güle oynaya bloğumdaki fotoğraflardaki evlerin bulunduğu yoldan iskeleye inebiliriz... Tercih sizlerin arkadaşlar ikisinden de yapalım derseniz yine başım üzerine ben hepsine varım…

Arkadaşlar 19 Mayıstaki Fethiye toplantısına katılacak olan arkadaşlar beni arayıp rica ettiler, onlar 20 Mayıs salı gününden sonra döneceklermiş evlerine. 3-4 gün sonra da İstanbula gelmek zor olur diyorlar. Hem de 8 Haziranda Büyükada olursa denize bile girilebilir diyorlar. Elçiye zeval olmaz deyip seçenek olarak size sunuyorum. 1 Haziranda açık öğretim sınavları var, pek çok arkadaşımız Yalova'ya gelememişti bu yüzden. Anlayacağınız ya 25 Mayıs Pazar ya da 8 Haziran Pazar olması yolunda tercihlerinizi bildirirseniz sevinirim. İstanbul dışından gelecek arkadaşlarımız için 8 Haziran daha uygun görünüyor. Bilginize...

Katılmak isteyen arkadaşlarımızın listesi :

- Serap +1

- Karga +1

- KALYONCU

- Bahtsız Juliet +2

- Sessiz çığlık

- Mustafa Mumcu

- Gül’ün içinden, eşi Serhat ve oğlu

- Ruksan İLDAN +1

- Murat Ersöz (+ sı olabilir)

- Neşe Evrim

- Emre Tekin

- Meral Yağcıoğlu +1

- Arslan.ilhami

- Erol Işık

- cansin +1

- Zeynep Gülay Kibaroğlu +1

- Bülent Göncü

- Yeşim Koç

- Yağmur zamanı

- ROSEMOON

- Ahmet (İst.) Taner

- Çalışkan Adem

- Baracudem

- Özgün Kaplama

- Deniz +2

- Dilek Ç.

- Sema Çürük +1

- Solohan

- Karaca Ahmet

- serap53

- pozitif

- yucel evren

- Zeki Etferat

- Oktay Demir +1

- Gülpembe

- Wallcı

- Kaan kartal

- Hatiice

- Ömer Sabahattin Çetin

- Leyla Önder

- beenmaya Özlem

- Sema Şener

Belki gelebilecekler :

- Arif Öğütçü

- Murat YAŞAR

- HANNE SUGRA

- siz ve ben

- robin_4975

- Ayşe Tunç

- Naile Duman

- Murat Kocaadam

Arkadaşlarım dilerim bu liste fire vermez hatta daha fazla katılımlar olur… Önerilerinizi bekliyorum…

Sevgilerimle…

NOT : Fethiye Ölüdeniz gezisine katılmak isteyenler arkadaşlar Coşkun beye yorum yazıp bildirebilirler. Ben ve Bülent Göncü katılıyoruz. Neşe Evrim de katılıyor. İstanbuldan gelecek arkadaşlar olursa çok sevinirim...
http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=105262

 
Toplam blog
: 203
: 2037
Kayıt tarihi
: 23.10.06
 
 

İnsanların yapmaktan mutlu oldukları hobileri vardır. Benim de en severek yaptığım, hayatımda yen..