Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Kasım '10

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Pıl pırtı

O değil de,

Sabah gözümü açar açmaz, 'Pılınızı pırtınızı toplayın' başlıklı bir yazı yazdım.

Burçlara göre hangi şehirlerde hatta hangi ülkelerde yaşamanın uygun olacağı tek tek belirtilmişti.

Bu önemli bilgiyi sizlerle paylaşmak istedim ki yanlış mekanlarda yanlış insanlarla tanışıp yaşamak zorunda kalmayasınız diye.

Çok da güzel resimler vardı. Tek tek hepsini indirdim ama galerilere koymak istediğimde bir de ne göreyim! Benim yazım buhar olup uçmuştu.

Hayır hayır, editörler yazıyı kaldırmış falan değil, yazı ortada yok ki yayından kaldırılsın. Sadece başlık ve yazının sonuna eklediğim Yüksek Sadakat'in,

belki sana yazarım uğradığım bir şehirden/renkli bir kart atarım/mekke yada kudüsten... şarkısı kalmış.

Yayından silmek durumunda kaldım. 33 kişi de okumuştu, okuyanlardan özür diliyorum. İn/si/ya/ti/fi/min dışında gelişen bir durumdu. :) Hece hece ayırdım aksi halde yazmak çok zor.

O değil de;

'Eee yeniden yaz' diyorsunuz da yazıyı bulamıyorum.

Terazi burcunun hangi şehirde yaşaması gerektiğini biliyorum da diğer burçlar hakkında yorum yapamıyorum.

Terazi burcunun şehri İstanbul.

O değil de;

Resimler çok güzel ama onlar da jpeg değil. Becerebilirsem resimleri bari olsun sayfama eklemek isterim. Resimlere bakar bakar gönlünüzden hangi şehri geçirirseniz pılınızı pırtınızı toplar oraya yerleşirsiniz artık.

O değil de;

Kart atmayı unutmayın.

O değil de;

İyi bayramlar :) İyi yolculuklar.

 
Toplam blog
: 1929
: 661
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

  Hayatı ciddiye almam, emeği çok ciddiye alırım. Dünyanın en vazgeçilmez üçlüsü; çocuklar, çiçek..