Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Haziran '10

 
Kategori
Sertifika Programları
Okunma Sayısı
6227
 

Pilates ve ulaşamadığım sertifika...

Pilates ve ulaşamadığım sertifika...
 

internetten alıntıdır.


Pilatesi çok seviyorum... Pilatesi yaparken çok mutlu oluyorum, zinde hissediyorum, esnek hissediyorum kendimi... Bu işi ilerletmek ve herkese sevdirmek için, eğitmenlik kurslarına katılmak istedim.

Ciddi olarak bir araştırma içerisine girdim. İzmir'deki sertifika programlarını didik didik aradım, araştırdım, soruşturdum. 10 seansta pilates eğitmenliği sertifikasını alabileceğimi öğrendim ama bu eğitimin ve sertifikanın bedeli 1500 tl. idi, evet, yanlış okumuyorsunuz, tam 1500 tl...

Bu rakamı görünce ne kadar üzüldüm anlatamam. Pilatese yoğun ilgim var, hareket tekniklerini, nefes tekniklerini ve hatta vücudumuzdaki kasların konumuna kadar her ince ayrıntısını öğrendim. Sertifika programının 10 seansta öğreteceklerini ben zaten öğrendim. Pilates sayesinde insan anatomisinin ayrıntılarına indim. Vücudumun her kasını nasıl çalıştıracağımı biliyorum, kaslarımı kontrol altına almış durumdayım.

Bu kadar büyük bir rakamla, pilates eğitmeni olunabileceğini hiç tahmin etmemiştim. Öyleyse pilates eğitmenliği elit bir kısmın yapabileceği bir meslek oluyor öyle değil mi? Yani benim gibi, pilatese yoğun ilgisi olan, araştırmacı, eğitici ve bilmeyenlere de öğretmek isteyen birinin yapabileceği bir durum değil!

Biraz daha makul rakamlarla, yeni bir meslek edindirmek fena mı olur? Doğrusu ben çok istiyordum ama umutlarımın hepsi söndü adeta... Buca Belediyesi'nin Kadın Meclisinde, eğitim, kültür ve spor bölümünde daha aktif olabilmek adına bir sertifika alıp, bütün ev hanımlarına, ücretsiz pilates dersleri verebilmeyi, herkese pilatesi sevdirmeyi, sağlıklı yaşamı aşılamayı isterdim doğrusu...

Pilatesin, tabiri caizse, kitabını okuduktan sonra, sadece param olmadığı için sertifika alamamak beni derinden yaraladı.

Bu durumu sizlerle de paylaşmak istedim.

Bu konu hakkındaki yorumlarınızı içtenlikle bekliyorum.

Lütfen bana destek olun!

Sporun, hayatınızın bir parçası olması dileğiyle, sağlıklı günler temenni ediyorum.

SEVİLAY

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

Bazı şeylerin ehli olmak zordur. Bunun zor tarafını geçmişsin ama maddi yanıda zor görünüyor. Bu tip sporların öğrenimi yada sınavı zor olmalı, herkese sertifika hemen verilmemeli ama parasıda bu kadar yüksek olmamalı bence ,ya nasip dicen gari :))

Murat GÜLCEK - Yakamoz35 
 05.07.2010 8:05
Cevap :
ya nasip diyordum, en sonunda nasip oldu, Allah'ıma çok şükür...Kardeşin de artık sertifikalı pilates eğitmeni olacak...Öpüyorum, sevgiyle kal abicim...  05.07.2010 14:43
 

Evet ya bu gerçekten üzücü indirim falan yokmuş acaba sevilay hanım kendi aramızda para toplayalım alalım size sertifika topluma yararlı bir iş yapmanız için hem bizimde katkımız olur arkadaşlar lütfen benim önerime kulak verin alalım sevilay hanıma sertifikayı olmaz mı?bu yorumu mutlaka yayınlayın halledelim bence...

suzan yasar 
 14.06.2010 11:40
Cevap :
Suzan Hanım, çok harika bir kişiliğe sahipsiniz...Bu şekilde yardımlaşarak, toplumumuz ne kadar kalifiye insanlarla dolup taşar ama malesef herkes geçim derdinde...Ben sadece üzüntümü sizlerle paylaşmak istedim. Bu konuda çok bilgili ve deneyimliyim ama sertifikayı sadece parası olanlar alabiliyor, buna kahroluyorum! Sınavı filan olsa gireceğim fakat para söz konusu olunca hem de nakit olunca, boynumuz kıldan ince...Duyarlılığınız karşısında çok duygulandım, inanın! Yardım etmiş kadar oldunuz, sevgiyle kalın, bol bol spor yapın!  14.06.2010 22:44
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
 
 
Toplam blog
: 71
Toplam yorum
: 333
Toplam mesaj
: 35
Ort. okunma sayısı
: 1900
Kayıt tarihi
: 15.11.09
 
 

32 yaşındayım, evliyim ve yakışıklı bir oğlum var. Profosyonel pilates eğitmeni ve besin destek ü..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster