Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Ekim '10

 
Kategori
Şiir
 

Pilav

Pilav
 

şu bizim pilav
garip yalın ve yalnız görünür gözüme hep
at yağa iki çevir
ver suyunu tamam
ve ne hikmetse
her kadın da tutturamaz demini
düşünmediğinden midir nedir
pilavın önemini 

neyse de ben bu akşam
pilav yapayım dedim amma
ben garip yalın ve yalnız
pilav da öyle
hak ile hukuka döneceğiz
ikimiz böyle 

kırmızı etli biber kuru soğan
bir de domatesi kattım ben buna
dikkat edip tuzuna suyuna
bir güzel pişirdim
hem bayıldım bu radikal huyuma 

yeni şeyler söyleyemesem de
yenilikler yapamasam da
yeni pilav da mı yapamam
ey Hazreti Mevlana efendim demişim 

tencerenin başında
hem şiiri düşündüm hem pilavı
pilav mı yazdım şiir mi pişirdim
bilemedim amma her ne ise
oturdum da afiyet şükürle yedim 

mımm.. vallahi bana hoş geldi
şiire berbat deseler de
pilava söz dedirtmem dedim 

hele haydin buyrun.. 

durun hemen gitmeyin
karnımı doyurunca
pilav bitti ama şiir bitmedi.. 

pilava özeniyorum ya
soğanı da seçtiydim gürbüzünden
ama kesince ortadan ikiye..
yoo yaş maş gelmedi gözümden
güzel gürbüz yakışıklı sağlıklı soğanın
orta yeri yani cücüğü çürümüştü... 

şimdi sırtım pek bütçem denk
karnım tok amma hiç keyfim yok
düşünüyorum.....................
sorsam mıı.. sormasam mı ;.. 

"pıst, hey içimdeki çocuk!..
ne durumda bizim cücük?..." 

 

 
Toplam blog
: 59
: 712
Kayıt tarihi
: 08.04.07
 
 

Acıkınca okurum.. Okudukça yazarım.. Susayınca dinlerim.. Dinledikçe susarım.. Okurum yazarım din..