Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Ağustos '07

 
Kategori
Müzik
 

Pinhani

Pinhani
 

Ben daha yeni keşfettim... tamamen tesadüf eseri oldu bu keşif.

Böyle uzakta olunca... her şeye yetişemiyorum galiba (tabii tabii herşeye yetişmek zorunda değilim... bazı şeyler de eksik kalsın ne olacak ki...di mi?)

Neyi yeni keşfettim?... Ağzımda gevelemeyi bırakayım da yazayım bir önce.

Zaten başlıkta yazmışım ki.

“Pinhani”

Tesadüf eseri web siteleriyle (http://www.pinhani.com/) karşılaşınca... şarkılarını teker teker bir çok kere dinledim... Sitelerinden dinleme imkanı var da...

Ve çok beğendim.

Biraz sanki Bülent Ortaçgil,

biraz Ezginin Günlüğü,

birazcık ta Mor ve Ötesi karışımı olduğunu düşündüğüm bu genç grubu, benim gibi daha bilmeyen ve duymayan varsa diye bildirmek istedim.

Favori parçam ise......hımmmm.....sanırım "Dön bak dünyaya"


Ama diğer parçaları da güzel ki.

resim: pinhani grubunun logosudur...

 
Toplam blog
: 237
: 1302
Kayıt tarihi
: 06.08.07
 
 

Biyolojinin son yıllarda, özellikle son 10 yılda içeriğinin yoğun bir şekilde moleküler düzeye inmes..