Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Eylül '08

 
Kategori
İlişkiler
 

Pinokyo erkekler...

Pinokyo erkekler...
 

netten


Merhabalar ben de varım artık aranızdayım çok değerli bir arkadaşım vasıtasıyla buradayım bugün. Hadi bakalım bismillah diyerek, ama seçtiğim konunun ucu açık kimseler üstüne alınmasın. Benim yakın çevremde tanık olduğum burnu uzayan erkeklerden bahsetmek istiyorum. Hani hem evde, hem cepte…

Bunlardan çok var biliyorum ama bu olay beni de çileden çıkardı doğrusu. Ya arkadaş nasıl böyle karşındakini salak yerine koyabiliyorsun çok akıllı geçiniyorsun ama nato mermer yani…. Ya da biz kadınlar bu kadar salak yerine konmakla, ya da analık ve kadınlık duygularımızın ağır basması, yani aman napıyım kocamdır, hayatımda bir erkek işte gibi kendimizi kandırdığımız yalan sözlerle ne kadar da en çok kendimizi incitiyoruz bir düşünsenize…..

Adam evdekini sağlama alıyor, dışarıda ohh kebap, duyguymuş, mertlikmiş mış, mış uzatabilirim daha… Hop kardeş bi dur bakalım yalanların çıkar ortaya sen de kalıverirsin cısçıplak. Ama alın damarların çatlamıdıysa eğer. Hayır anlamadığım evliliğin bittiyse kurtul sonra bak yaşantına. Ama yokk iki tane, hatta sayılar çoğaltılabilir değil mi?:)

Egon mu okşanıyor? Erkekliğini mi ispatlıyorsun kendine o da var mı yok mu? Bilinmez amma... Nedir durumun yaw, batan nedir? Arızan nedir? Kusuruma bakmayın lütfen olaya çok sinirlendim. Diyeceksiniz kadında suç yok mudur? İllaki buna da katılıyorum, dır, dır vır, vır adam işten gelecek yiyecen kafasını, çocuklar da bir taraftan eee dışarıda mı aranman lazım? Kardeş ayrıl kurtul bunun da çözümü var artık. Yok yemiyosa otur adam gibi, insan gibi anlaşmanın yollarını ara…

Özür dilerim böyle bir konuyla girmek istemezdim ama etkilendim ve çokca rastlanır konular olduğu için dayanamadım. Valla bu erkekler ve kadınlar ne ister konusu çok tartışılır ama şuna inanıyorum ve görüyorum ki erkek egoları doymak bilmiyor. Neyi ve kime ispat… İnanın erkek gözüyle bakmak çok isterdim ama maalesef şartlarımı zorlasam da şu saaten sonra zor olsa gerek.. Anlayamayacağım, anlayamadan da gidicem sanırım bu dünyadan. Saygılarımla

 
Toplam blog
: 2
: 1638
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

İstanbul 1980 doğumluyum. Şehrime aşığım. Özel bir şirkette muhassebe departmanında çalışmaktayım. H..