Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Mayıs '09

 
Kategori
Kitap
 

Piraye

Piraye
 

Canan Tan'ın Piraye isimli kitabının kapak resmi


İstemeden girdiği Diş Hekimliğ Fakültesi çıkartıyor hayatının dönüm noktası olan erkeği karşısına kızıl saçlı Piraye'nin.

İstemeden başaldığı bu fakülteden mezun olduktan sonra, sevmeden başlayacağı bu mesleği bile yapamayıp tutkuyla arıyacak bir hayat yaşayacağını nereden bilebilirdi ki?

Denemek istedi Piraye'de yaşayarak öğrenmek. Tıpkı benim gibi...

Doğduğu günden bu yana, yavaş yavaş, her seferinde küçük billur tanesi ekleyerek; emekle, sabırla oluşturulan, göz kamaştırıcı güzellikte bir köşk. Ve bunu bir anda yerle bir etmeye karar vermek. Geride kalan enkazı diriltmeye güç yeter mi?

Aynı görkemle inşa etmek mümkün mü?

Sürükleyiciliğine boğulduğum bu kitabı tüm işlerimi öylece bırakıp evden çıkmamacasına okudum. Kendimi yaşadım bazı bölümlerinde. Kah gülümsedim, kah gözümden süzülen yaşı sildim ellerimle.

Canan Tan'ın kaleminde çıkan bu kitap işte roman bu dedirten enfes bir kitap. Okuyun bana hak vericeksiniz.
 
Toplam blog
: 43
: 2651
Kayıt tarihi
: 04.01.09
 
 

Evi, eşi, işi ve çocuklarıyla yoğun şekilde koşturmaca bir hayat yaşarken, kendini ihmal etmeyen, bu..