Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Temmuz '12

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Pireyi deve yapmadan

Pireyi deve yapmadan
 

alıntıdır


Sıcaklar kendini iyice hissettirdi. Yaprak kımıldamıyor sanki. Köşedeki televizyon tamircisi her gün üşenmeden dışarı çıkardığı bozuk televizyonları tek, tek içeri alıyor.

Saat akşamın on biri. Etraftaki kalabalık yavaş yavaş dağılıyor. Küçücük bir kedi nasıl başardıysa duvarın üzerine çıkmış, inemediği için aşağı bakakalmış kurtarılmayı bekliyor.

Minareye takılıyor gözüm. Her yaz sessizce içimi dökebildiğim o yüksek minareye. Neler değişmiş o günden bugüne. Neler yitirilmiş, neler kazanılmış yitirilenlerin yerine.

Konuşurken “bilseydim bazı şeyleri göreceğimi, adaletin yerini bulacağını yok yere o kadar üzmezdim kendimi” diyorum.

Annem gülüyor.

Ve fark ediyorum ki, her şeyi oluruna bırakıp arkamı dönüverdiğim ne varsa evren istediğim şekilde neticelendirmiş.

Fark ediyorum ki, oluruna bırakıp faydama sonuçlanacağına inandığım andan itibaren mutlu olmaya başlamışım.

Eskisi gibi pireyi deve yapmadan yoluma devam etmiş, arkama bakmadan ilerinin rüzgarına kapılmışım.

Bir süre sonra dayanamıyor aynı cümleyi içimden tekrarlıyorum “bilseydim o kadar üzülür müydüm olmayacak şeylere?”

İnsan her günü yaşayarak öğreniyor işte.

Her yaşanmışlık bir öğrenilmişlik oluyor.

Hak, adalet yerini mutlaka bir gün buluyor. Kimsenin ah’ı kimse de kalmıyor. Üzen elbet bir gün adınızı anıp yüzünüze olmasa da içinden af diliyor.

“Kader huzurlu kabulleniştir” diye duymuştum bir kez. Doğruymuş.

Kendi içimde affedip devam ettiğim yolda kendini affedemeyenler birikiyor.

Hayat iyisiyle kötüsüyle güzel.

Her şey olacağına varıyor.

Sen içinde affedip devam et, yapılan bir yanlış varsa gün geliyor hayat tek hamlede düzeltiyor.

 
Toplam blog
: 670
: 1923
Kayıt tarihi
: 19.12.10
 
 

İstanbul doğumlu. Kuantum Yaşam Koçu. EFT, NLP, ETKİLİ İLETİŞİM, BEDEN DİLİ gibi bir çok konuda e..