Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Ocak '14

 
Kategori
Aksesuar / Takı
 

Pirlanta yüzük neden bu kadar değerli?

Pirlanta yüzük neden bu kadar değerli?
 

pirlantay yüzük


Tektaş pırlanta deyince hanımlar birden bire heyecanlanıyor. Haksız da sayılmazlar. Öylesi parlak, öylesi göz alıcı, öylesi muhteşem bir taşı tasavvur edip heyecanlanmamak neredeyse imkansız. Şuan bunları yazarken ben bile heyecanlanıyorum. Kolay değil burada tektaş pırlanta yüzük ten  bahsediyoruz. Öyle sıradan, öyle az buz değil bahsi geçen konu. Burada söz konusu olan tektaş pırlanta yüzükler neticede. Peki her genç kızın hayalini süsleyen muhteşem bir evlenme teklifinin ardından gelen bir tektaş pırlanta yüzük ten neden hepimiz için bu kadar anlamlı ve değerli? Bunu hiç soranınız oldu mu?

 

Ben sordum tektaş pırlanta yüzüğün neden bu kadar değerli olduğunu ve kıymetli verilere ulaştım. Hatta öyle kıymetli verilere ulaştım ki mini bir hayat dersi oldu benim için. Umarım bu deneyimimi duyduğunuzda sizin için de öyle olur. Nil Kara ibrahimgil’in “tektaşımı kendim altım tek başıma kendim taktım…” şeklinde devam eden şarkısını biliyorsunuzdur. Gerçi tüm hanımlar biliyordur bu şarkıyı sormaya ne hacet. Bu şarkıyı dinliyordum ve dönüp çevremdekilere sordum “neden  kıymetli bu tektaş pırlanta yüzük?” o anda doğru dürüst cevap veren olmadı tabii. Sonra düşünmeye başladım ve kendi kendime sordum “sahi, neden kıymetli bu tektaş pırlanta yüzük ?” tabii yine cevap alamadım.

Tektaş pırlanta yer kürede az buluna ender taşlardandır. Ve her kes bilir ki nadir bulunan şeyler kıymetlidir. İşte bu yüzden tek taş pırlantalar değerlidir. 

 
Toplam blog
: 2
: 218
Kayıt tarihi
: 15.01.14
 
 

1982 yılında İstanbul Fatih'te doğdum. İlköğretimimi ve liseyi bu ilçedeki okullarda tamamladım. ..