Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Haziran '12

 
Kategori
Beslenme / Diyet
 

Pırtlamış göbekler

Pırtlamış göbekler
 

Malum yaz sezonuna girmiş bulunuyoruz, kışla gelen kiloları saymazsak eğer. Etrafımızda 36 beden kızları görmek kadar acı verici bir şey olamaz herhalde, salınıp duruyorlar bir oraya bir buraya, ne kadar sinir bozucu bir durum. Bir de kendime bakıyorum göbek pırtlamış, basen mundar olmuş, bacaklar Pavorotti bacağı gibi(rahmetli rahmet istedi sanırım). Denizin bir kıyısında güneşlenenleri hiç saymıyorum bile, uzanıyorlar sereserpe, hepsinin ifadesi de ''biz kiloları verdik bacım senin vucut fors'' dermiş gibi... O an icimden bir kova suyu başlarından aşağı dökmek geliyor, acaba gözlerine doğru biraz kum da atsam ya da elimle cimdik mi atsam...

Siz şimdi ''ne kadar kıskançın'' diyeceksiniz, yok anacım ne kıskançlığı, töbe haaşaa... Herkes şişko olsa bu dünyada ne güzel olur değil  mi ama. Eskidon kilo aldığımda babannem ''yemegin salçalısı, kadının kalçalısı'' derdi... Şimdi bir Allah'ın kulu cıkıp da söylese ya bunu. Yok tam aksine ''ay şekerım sen kilo mu aldın ne!!''  ya da  çok kilo almışsın, acil diyete girmen lazım'' ya da hadlerini aşarak ''duba gibi olmuşsun'' diye inadına söylerler. Yok anacım ne kılo alması üstüme iyilik sağlık  kıyafetlerimi dar almışım, ha bi de ben B1  B3 B6 B7 Bb4 B90, C   vıtamınlerı, D vıtamınlerini kullanıyorum, bi de kocam beni böle seviyor, hafif yanlardan pırtlamış, önden kaymış, arkadan gemi kıvamına gelmiş şekilde...

''Acaba inandımı kı, kendini kandırma kızım, kim ınanır bu yalanlara, kabul et işte sen kilolusun, emin misin kocanın seni böyle sevdığıne, seni üzmemek için söylemesin bunları, senın sokakta gördüğün o ince sıfır beden kılçıklardan ne eksiğin var, sen de olabilirsin, hatta sen daha iyi olabilirsin''

Deyip (yukarıdakı paragrafta goruldüğü gibi ) diyet yapmaya karar verdım.... Öncelıkle arastırdım daha once pek çok kez deneyıp kilo vermeme rağmen o verdiğim kiloları doymak bılmeyen bogazım sayesinde geri aldım... Gelsin cikolatalar, gelsin iskenderler, gelsin tatlılar, gelsin pizzalar, gelsin ikindi caylarındaki o nefis poğaçalar, ay midem kazındı, ölüyorum galiba onlar da gelsin(mide kazınmasına pankek 2 tane birebir).... Acaba hangi diyet beni rahatsız etmeden yoluma devam ettirebilirdi...

Derken face sayfamda bir arkadasıma rastladım, kendisi bir fotoğrafını koymuş, altına da yazmıs ''ben şu sekılde zayıfladım'' diye, vallahi görseniz iğne ipliğe dönmüş, inanamadım, 20 kilo vermiş.. Nerden bilebilirdim bir gün bu kadının yüzüne kum atılacaklar listesıne girebileceğini... Sonra sordum bıraz roportaj yaptım(gülmeyin kız öyle gazeteci oldum), o bunun sırrını söyledi. İlk başta kitabını almak gerekiyormuş, kıtabıyla beraber internette bu konuyla ilgili bütün blogları okudum, bütün kanılarım olumlu yöndeydı, hatta bir gün  o kadar abartmışım ki internete bakmaktan yorumları okumaktan ve aldığım kitabı okumaktan bütün gün  basağrısı çektim (siz abartmayın lütfen). Her şeyin başı sağlık sloganımız bu olmalı, daha diyete başlamadan ağrılarım başladı bile..

Ve bugün 1. günüm... Diyet cok guzel bir diyet,hatta coğu kadınlar bilirler ve ben yazarlarken tahminde bulunmuşlardır, öncelikle bugün anlatmayacağım ne olduğunu bir aksilik olmadığı sürece ve kilolarım gittiğı sürece (yazmıyorsam bilin ki moralim bozuktur) yazmaya calısacağım...

Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederım, Türk kadınlarının başaramayacağı hiçbir şey yoktur, ben bunu bilir bunu söylerim her zaman.

BAYANLAR, HADİ BUNU GÖSTERELİM...

 
Toplam blog
: 5
: 441
Kayıt tarihi
: 15.06.12
 
 

Merhaba... Yazı yazmak güzel iş, zevkli bir iş her şeyden önemlisi zor bir iş. Herkes yazı yazar ..