Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Eylül '07

 
Kategori
Sosyoloji
 

Pisliklerinizden arının

Pisliklerinizden arının
 

Ben bunun adına insanın vicdanıyla muhasebesi diyorum!

Allah’la kulunun yakınlaşması diyorum!

Aklını başına devşirmek diyorum!

Kaybettiğimiz değerlerin farkında olmak diyorum!

Kısaca bizlere insanlığımızı hatırlatan, simgesel obje diyorum!

Bir gün hiç oturup da hayat muhasebenizi yaptınız mı diye soruyorum?

Geçmişinizle yüzleşip, ah bunu da neden yaptım, dediğiniz oldu mu diye soruyorum?

Aslında keşkelerin hayatınızda ne kadar alan işgal ettiğini merak ediyorum!

İşte bu gün ben çok daha sesli konuşuyorum!

Çok daha sesli düşünüyorum!

İnsan olduğumuzdan ve insanların hata yapabilme olasılığından bahsediyoruz.

Peki günah çıkartırken, ya da Allah’tan af dilerken “ Pisliklerimizden arınmak istediğimizde”

Karşımızda ki insanın da aynı insani duyguları hissetmiş olabileceği ihtimali üzerinde duruyor muyuz?

Birçoğumuz belki!

Amma hepimizin bunu yaptığını düşünmüyorum!

Satırlarımda sonuç mu diye soruyorsanız.

İşte size sonuç;

Günahlarınızdan arının!

Pisliklerinizden arının / pisliklerimizden arınalım!

Bunu yapmanın tek yolu duygudaşlık kurmaktan geçiyor!

Hayatımızda ah keşkelere yer olmadığını bilmemiz gerekiyor!

Zamanı dondurup geriye getirme şansımız olmadığını bilmemiz gerekiyor.

Kaybedilen sevgilerin, güvenin, sadakatin tekrar kazanılmayacağını bilemiz gerekiyor.

Kısaca polyanacılık oynamanın zamanı geçti!

Polyanacılık oynanılması gereken insanlar olmadığımızı bilemiz, bilmeleri gerekiyor.

Düşünüyorsam öyleyse varım devri bitti!

Nefes alıyorsam yaşıyorum devri bitti!

Şimdi söylediklerime inanıp, inanmama arasında tereddüt yaşıyorsanız!

O zaman geçmişe dönün bir bakın, “ Taş devride bitti”

Resim: www.unicef.org

 
Toplam blog
: 313
: 2778
Kayıt tarihi
: 15.03.07
 
 

16.10.1974 Samsun / Havza doğumluyum. Şu anda bir lojistik firmasının ortaklarındanım. İşimde ilk..