Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Ocak '10

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Piyango Biletimden Sonra !!!

Piyango Biletimden Sonra !!!
 

Bu yılda trilyonum yok!


Ben son onbeş gündür aynı bir trilyoner gibi hissettim kendimi, çok hoş bir duyguydu !

Tüm borçlarımı ödemişim, dostlarımın tüm sıkıntılarını gidermişim-maddi sıkıntılar- zaten borç ödendiğinde, istediğiniz yerlere gitme olanağınız olunca moral derhal düzelir, ona bağlı olarak bağışıklık sistemi güçlenir böyle zincirleme devam edip giderdi; ne yazık ki o kadar, biletime hiçbir şey çıkmadı !

Müdür beye bana dikkatli bakınız, Pazartesi günü beni artık göremeyeceksiniz çünkü özel uçağımda pilotumla sohbet ederken Pariste kahve içiyor olacağım, ya da bir okyanus kıyısında portakal suyumu yudumluyor olacağım gibi abuk yorumlar yaptım !!!

İşin en hazin yönü, Müdür bey bana "bunları geçen yıl da söylemiştiniz hatırlatırım "oldu !

Şimdi Pazartesi günü ben ne yaparım?

Projelerim başlamadan sona erdi... Ankara'da fakir kalmayacak projesinde;kurulacak vakfımda öğrenci bursları, aş evleri, üretime yönelik diğer projelerim, hayallerim, umutlarım tuz buz oldu !

Hayaller önemlidir, bu zor günleri atlatacağım, bir gün bu projelerimi uygulamaya koyacağım gücü bulacağımı hissediyorum.

Biraz rezil olsam da olsun, ne yapalım hayattta herşey herkes için, herşeye hazırlıklı olmalı !

Uzun lafın kısası, moralim bozuk arkadaşlar, şefkate ve ilgiye ihtiyacım var !

2010 hepimize sağlık, mutluluk, barış, huzur, bolluk getirsin dermişim !!!

 
Toplam blog
: 258
: 2037
Kayıt tarihi
: 09.11.06
 
 

Ben İngilizce öğretmenliği yapan yurdum insanıyım. Yalnız öğrencilerim yetişkin arkadaşlar. Devlet m..