Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Ocak '11

 
Kategori
Güncel
 

Piyango Çıkmayanlar, Üzülmeyin, Kazandınız! Nasıl mı?

Piyango Çıkmayanlar, Üzülmeyin, Kazandınız! Nasıl mı?
 




Bir toplum, geleceğini rastlantılara göre yön vermeye başlamışsa, “olumsuzluk”ları “fırsat”a çevirenler yaşadı demektir! Kuşkusuz, yaşadı dediklerimiz, aslında hep “yaşayan”lardır.

Yaşamaktan yaşamaya fark olduğunu söylemeye gerek yok! Durum böyle olunca da, “umut”ların, “sevinç”lerin ölçüsünü bulmak zor!

Adam, yerde bir simit parası bulur, sevinir!

Adam, trilyonları götürür; trilyonlar ona bir simit parası gibi gelir.

Kim bu adam/lar?

Bilmeyiz, toplumda yerleşen kanıya göre, öyle bir anlayışının olduğuna inandırırız kendimizi. Sokakta, çarşı pazarda, insanın olduğu herhangi bir yerde kulak misafiri olduğunuz konuşmalar sizi, böylesi sonuçlara/ düşünmeye götürür.

Yakınan, akıl veren, ahkam kesen, ülkede olup bitenlerin tek kaynağı olduğunu sanan insanların çokluğunu görünce, “Niye iyi yönetilmiyoruz?” sorunun yanıtı kendiliğinden ortaya çıkıyor.

Çünkü “yakınan”ların çoğunluğu, kendilerini bu duruma düşürenlerden peşinde gitmekte ısrarlı; onları bu gidişten döndürmek kolay değil!

*****

Yeni yıla her zamanki gibi erken uyandım!

İyi “şey”ler düşüneyim, dedim.

“Piyango çıkmazsa üzülmeyin” haberinin içeriğine girince, düşündüm, düşündüm, düşümdüm...

Piyango çıkmayanlar adına sevindim.

Beni böylesine düşündüren, sonra da sevindiren haber neydi?

“Yılbaşı ikramiyesi kazanamamış biletlere, 1-2-3 Ocak 2011 tarihlerinde tüm CarrefourSA ve CarrefourSA Expres’lerden yapılacak alışverişlerde indirim sağlanacağı bildirilen açıklamada, kampanya süresince her 80 TL tutarında alışveriş için 8 TL değerinde çeyrek bilet indirimi, her 160 TL tutarında alışveriş için 16 TL değerinde yarım bilet indirimi, her 320 TL tutarında alışveriş için 32 TL değerinde tam bilet indirimi geçerli olacağı bildirildi.”

*****

Dünden paranız kaldıysa, geçen yılın size “uğur”, “şans” getirmediğine inanıyorsanız, kalan paranızı harcamanın, harcarken tam da kazanmanın zamanı!

Koşun, amorti bile çıkmayan Milli Piyango biletiniz elinizde, alışveriş yapın!

Şansım yok, demeyin!

80 Tl harca, 8 TL kazan!

160 TL harca, 16 TL kazan!

320 TL harca 32 TL kazan!


Piyano çıkmayana piyango böyle vurur!

Bol kesedenn harca, sonra da, "Piyango biletime amorti bile çıkmadı, ama harcadıkça indirim kazandım!" de.

Ne mutlu sana!

 
Toplam blog
: 2458
: 2418
Kayıt tarihi
: 10.11.08
 
 

24 Kasım 1944'te İspir'de doğdum. Ankara Kurtuluş Lisesi'ni, Dil ve Tarih - Coğrafya Fakültesi Tü..