Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Nisan '16

 
Kategori
Güncel
 

PKK aklını yitirmiş olmalı

PKK aklını yitirmiş olmalı
 

Ebruli sanatı- Sökeli sanatçı Mustafa Akgün


Evet

Şu PKK aklını yitirmiş olmalı

Ya da bunlar

Ölme öldürme manyağı olmuşlar

Kırk küsur yıldan beri öldürülüyorlar

Amaçlarında bir adım yol alamadılar

Yaptıkları tek şey can ve mal zararı vermek

Ölüyorlar

Ölüyorlar

Ölüyorlar

Bıkmak bilmiyorlar bir türlü ya

Yaptıkları tek şey ölüm yaratmak

Bunların ağzına bakarak

Gözü kapalı ölüme giden gençler

Evet

Ben bunları anlamaya çalışıyorum

Ve fakat anlayamıyorum doğrusu

İnsan bilimi

Toplum bilimi

Her insanın en temel gereksinimi olarak

Yaşama gereksinimini saptamışken

Bunlar

Bunlar neden böyle yapıyorlar peki

Anlayamıyorum işte bunu

Ölüme gözü kara gidenleri düşünüyorum

Bir insan

Evet, bir insan

Sadece yüksek idealleri için ancak ölümü göze alabilir

Peki

Peki diyorum kendime soruyorum

PKK yüksek ideal olarak ne ileri sürüyor

Hiçbir şey

Evet, hiçbir şey

İnsan öldürecekler de

Ya da kendileri de bu uğurda ölecekler de

Türkiye’den toprak koparacaklar da

Bağımsız Kürt devleti kuracaklar

Gülerim ben bunlara

Gülüyorum da

Dünya devlerinin durduramadığı Türk’ü

Hiç de haklı olmadıkları halde

Durduracaklarını sanıp manyakça çıkışlar yapıyorlar

Ben burada durup

Bu manyaklaşanlara tek bir şey önereceğim

Düşünün be kardeşlerim

Düşünün bir

Neye kalkışıyorsunuz

Kiminle karşılaşıyorsunuz

Haklı mıyız ya da doğru mu yapıyoruz diye

Ve yine yanıtını da ben vereyim

21. yyda

İnsan öldürerek ve de ölerek toprak kazanılmaz

Buna hakkınız da yok zaten

Bu koparmak istediğiniz topraklar bize

Sizlerden gelmedi ki

Biz sizinle savaşarak

Bu toprakları sizden almadık ki

Biz bu toprakları Bizans imparatorluğundan

Savaşarak aldık

Onun için sizin bu topraklarda hakkınız yok

Yok

Yok

Akıllı olun ölüm kusacağınıza

Gelin bu topraklar üzerinde kardeşçe yaşayalım

Tam demokratik cumhuriyeti yaratalım

Herkes amma herkes

Irk dil din ve ten rengine bakılmadan

Tam anlamıyla özgürce ve gönenç içinde yaşasın

İşte bunu yapar mıyız yaparız

Hem de Allah’ına kadar yaparız

...

Beni dinleyin

Verin elinizi

Verin haydi

Bu yol gerçek yol çünkü

...

Saygılarımı sunuyorum

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..