Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Ağustos '07

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Pkk gerçeği

Pkk gerçeği
 

"Bayrakları bayrak yapan üzerindeki kandır; topraklar eğer uğrunda ölen varsa vatandır."

Askerlik dönemimde Bingöl'ün bir ilçesine bağlı bir karakolda görev yaptım. Orası Abdullah Öcalan'ın sağ kolu Şemdin Şakık' ın eğitim kampı, Muş, Bingöl, Tunceli arası bir geçit yolu idi. Gerek oranın halkı olsun gerek görev yapan personel olsun değişik yorumlar duydum. Kimisi terörün doğudaki petrol yataklarının kullanıma kapalı kalması için dış kaynaklı devletlerin terör örgütlerine verdikleri destek, diğer bir söylenti de doğudaki kürt kesimin kendi kendilerinde iç huzursuzlukla ortadan kaldırmaları . Bence bu içten içe parcalanma bana biraz daha tanıdık geliyor sanki, nedeni ilk eylemlerini halka karsı yaptıkları için. Bastan halka yonelık olarak duzenlen bu eglemler daha sonra ordu mensupları üzerine yogunlastı. Başımdan gecen bir catısma ve sonrasını anlatmak ıstıyorum. Yenifoca Jandarma komando egitim alayında aldıgım egitim sonrası dagıtım yerim olan Bingöl'e gittim. İl jandarma komutanlıgında bir hafta bekledikten sonra askerlıgımın devam edecegı ilceye ardında karakola gitik (biz bir tim olarak askerlige basladık yeni focada taki bitene kadar da beraberdik). Şimdi batıdan gittimiz için biraz bize yabancı geldi (bunu yadırgamak ıcın solemıyorum heryer bizim) Neyse karakola gittik, bir terörist teslım olmus ve yer göstermesi bizim karakolun bulundugu bölgeye getirilirken kurulan bir bir pusuya dusuyor ve o bölgeye en yakın birlik oldugumuz için biz görevlendirildik. Ama daha gideli de 5 gün anca olmustu. Yabancıydık araziye, derken olay bölgesine gittik . Ayakta duran kiseyok, herkes bir yerlere mevzilenmiş emir bekliyor. Biraz ilerde yatan bir asker gördüm yaralanmıs, on dakika gecmeden bir helikopter gelip o yaralı askeri alıp gitti. O ara sankı bir savaş filminde bir oyuncu oldugumu sandım. Bir duyum aldık ki teröristlerin tam tersi istikamete dogru kactıklarına dair, bu duyum cevre de bulunan köy muhtarı tarafından yapıldı. Neyse simdi bu duyumdan sonra bir ihbar ile herkes şoke oldu !! Çünkü o kaçan terorist gurubunda muhtarında kızı da vardı. Nekadar acı değil mi? ama bunun dışında bize dış tehdit olarak sadece doğuyu örnek vermek bence yetersiz. Nedenine gelince bu Bergama da bulunan altın madenleri, ( bana göre altın işletmesi devlete çok gelir getiricek, simdi diyeceksiniz dogayı yok ediyoruz, yine biz bir baraj için tarihimizi yok etmiyormuyuz? ) Dünyada bu rezvere sahip basta Almanya ve ardından da TÜRKİYE gelmektedir. Almanya bu elindeki kaynagı kaptırmamak için çevre katliamı adı altında vatandaşlarımızı kışkırtıyorr. (simdi aynı ortamda neden almanyada böyle bir eylem yapılmıyor da TÜRKİYEDE yapılıyor? Bence bu bizim halkımızın cahilligineden kaynaklanıyor )Daha yazacak cok sey var . . . Önermek istedigim bir de site var. Gercekten bunların bir efsane oldugunu düsünenler varsa, ya da yalan oldugunu inan bu siteye girip izleyebilir. İşte sitenin adresi (sky türk kanalında yayınlanmıştır. alıntıdır.)

http://video.google.com/videosearch?q=kanuykusu+2

http://video.google.com/videoplay?docid=-6116250043189875117

HOŞKALINNNN. . . . . . . . . . . . . . . . . 2

 
Toplam blog
: 35
: 3162
Kayıt tarihi
: 06.10.06
 
 

Yaşı genç, hayat deneyimi biraz olan, her türlü görüşe açık, sevecen, biriyim... Lise mezunuyum, ..