Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Kasım '17

 
Kategori
Güncel
 

PKK ile Doğru Savaşım

PKK ile Doğru Savaşım
 

Güzel ülkem seni böyle büsbütün görmektir tek arzum:)


Ben bildim bileli
Bu ülke bir PKK savaşımı içinde
Bunca yıllar geçti aradan
Bir adım yol alınamadı gitti
Bu işte savaşım eksikliği var diyorum
Nedir o eksiklik derseniz
Savaş dışı çalışma eksikliği derim
Devlet
Cephede istediği kadar militan öldürsün
Yenisi geldikçe yerine
Savaş devam eder gider
İşte günümüzde olduğu gibi
Yani diyorum
Yeni militan katılımlarını durdurmalı devlet
Bunun yoluysa
Devlet halkla konuşacak
Halka bu işin aslı anlatılacak
Bu işin olmayasıya bir iş olduğunu
Halkın kafasına sokacak
Halkı bu işin içine alacak
Bu çalışmalar
Sivil toplum kuruluşlarıyla olabilir
Devletin düzenleyeceği açık oturumlarla olabilir
Okullarda öğrencilerin pedagojik çalışmalara
Alınmasıyla olabilir
Yani insanlarımızın boşu boşuna ölmelerinin
Yanlış olduğu bilinçaltlarına yazılabilir
İnsanın temel gereksinimlerinin yaşama güdüsü olduğu
Dosdoğru şekilde insanlarımıza anlatılabilir
Ve onların bunu benimsemeleri sağlanabilir
Ve yine
İnsanlarımızın sevilme güdüleri karşılanabilir
Sevilen insanın zararsız olacağı bilinmelidir
Güvenlik gereksinimleri eksiksiz karşılanabilir
Bir statüye sahip olmaları mutlaka gerçekleştirilebilir
Ve
Ve
Herkesin kendini özgürce ifade etmesi sağlanabilir
Böylece
İnsanlarımız yaşama bağlanırlar
Ondan kopmamak için yanlış yapmazlar
Ben hep şunu söylüyorum kendi kendime
Bir insan bir genç insan
Nasıl olur da boş hayaller peşinde bile, bile ölüme gider
Öyle değil mi amma
Militan olmak ölümü bilerek göze almak demektir
Boş hayaller peşinde olsa bile
Bu konu üzerinde durulmalı işte
Beyinlere bir takım sorular yüklenebilmeli
Ben neden ölmeye gidiyorum sorusunu sordurtmalı devlet
Varsıllık ve kardeşlik planlaması üzerinde iyi durulmalı
Halkçı karma ekonomik yapılaşmayla bunlar sağlanmalı
İnsanlarımızın işi aşı olmalı ve gelecek endişesi kalkmalı
Devlet yani canlarım
PKK ile savaşımın ikinci ayağına da çok ciddi olarak sarılmalı
PKK ile savaşımın götürüsünün
Maddi değerinin 2 trilyon lirayı bulduğunu
Bunun katma deriyle 4-5 trilyona bulacağı
Bu değerin de elde kalsaydı ikinci bir Türkiye yaratacağını
Halka güzelce anlatmalı
Bu iş cephede kalmakla olmuyor canlarım
Cephe dışına da ciddi olarak bakmalıyız
Sağlıcakla kalınız


 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..