Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Şubat '21

 
Kategori
Blog yazarları tartışıyor!
 

PKK İLE DOĞRU SAVAŞIM

Öncelikle

En son 13 şehidimize

Tanrıdan

Bol rahmetler diliyorum

 

Şehit yakınlarımıza

Ve tüm ulusumuza

Sabırlar öneriyorum

 

Yürekleri yanık şehit yakınlarına

“Allah yolunda ölenlere

Siz öldü mü diyorsunuz

Onlar şehit

Şehitler ölmez” ayetini hatırlatıyorum

 

Bir şehit torunu olarak da

Acımızı bastırmayı diliyorum

 

Lanet olsun

Şu PKK terör örgütüne

Bu örgüte

Yardım eden tüm şerefsizlere

 

Başta

ABD

İSRAİL

Olmak üzere her rezil Uluslara

Allah’tan hak ettiklerini görmelerini

Diliyorum

Dualarımı Allah’a emanet ediyorum

 

Burada

PKK ile savaşım şekline geliyorum

 

Öncelikle

Bu konu üzerinde

Çok derin

Düşünülmesini istiyorum

 

Devletimiz

Şimdiye kadar

Dağdaki teröristlerle

Savaşmaktan

İleriye gidemedi

 

Görüldü ki

Bu yöntem yeterli olamıyor

 

Devletimiz

Bu terör örgütünü iyi tanımalı

Onu parçalara ayırıp

Her parçayı tanıyıp

Sonra terör örgütünü tam olarak tanımalı

 

PKK’nın

Yakın ve uzak bağlantılarını görmeli

Bu terör örgütünün Lineer denklemini

Çıkarmalı

Nerede başlamış nereye gelmiş

Nereye gidecek bilmeli

 

Bu örgütün

Temel çelişkilerini de çıkarmalı

Çıkarıp bu çelişkileri çatıştırmalı

Çatıştırıp

Değişim dönüşüme gitmeli

Gelişme yaratmalı

 

Devletimiz

Bu yöntemi kullanmalı

Bu yöntemin adı

Eytişimsel özdekçi yöntemdir

Doğa toplum ve bilinç olayları

En gerçekçi şekilde

Bu yöntemle tanınır

 

Bilinsin ki

Tam tanınmayan sorun çözülemez

Tam olarak tanınan sorun kolay çözülür

 

Bu yöntemle

Sorunu tanıyacak Devletimiz

Sonra da çözüme geçecek

 

İlk olarak

PKK Terör örgütü yapılanmasındaki

Zıtların birliği ve çatışmasını ele alacak

Birbirine destek olan zıtları koruyacak

Diğerlerini çatıştıracak

Yararlı olanları yanına alacak

Devlet yanlılarını çoğaltacak böylece

 

Bu yolla

Nitelikli toplumu oluşturacak

 

Son olarak da

Devletimiz

Reddin reddinin reddini kullanacak

Bilinir ki

Bugün doğrusu dünün ret edilmişleridir

Yarın da

Bugünün ret edilmesi olacak

 

Yani

Dünün yanlışlarını

Doğru ret etmemiş olabiliriz

Bunları yeniden ret edeceğiz

Doğrusunu yaşayacağız

 

Bu şekilde

Şu lanet PKK terör örgütüyle

Başarılı şekilde savaşım vereceğiz

Ve mutlaka kazanacağız

 

Benim önerim

Bilimsel öneridir canlarım

Bilimin yenemeyeceği hiçbir kötülük yoktur

 

Dilerim

Sevgili Devletim beni duyar

Doğru diyerek önerimi uygular

 

 

 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..