Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Aralık '07

 
Kategori
Siyaset
 

Pkk Terör Örgütüdür

Pkk Terör Örgütüdür
 

Terörü lanetliyorum Pkk yı da lanetliyorum. Pkk Terör Örgütüdür. Bunu kabul etmeyen tüm ulusları da lanetliyorum. Dilerim gün gelir pkk yı terör örgütü kabul etmeyenlerin de tıpkı şehit analarımız gibi yürekleri dağlanır da o olmayan kafalarını vuracak duvar bulamazlar...

Ateş düştüğü yeri yakarmış. Ne kadar doğru bir söylem. Bir yanda evlatlarını kaybedip yaşadıkları şoka inanamayan ana-babalar, bir yandan eğlence programları, müzik programları...

Biliyorum hayat devam ediyor ama acımız henüz çok taze. Onlarca şehit verdik ve 8 askerimiz de esir. Olası bir Irak savaşında canlı kalkan olarak kullanılma ihtimalleri yüksek...

Irak' a girilsin mi girilmesin mi?

Askere yazılalım mı yazılmayalım mı?

Şarteller indirilsin mi indirilmesin mi?

Toplarını keselim mi kesmeyelim mi?

Bunlardan hangisini yaparsak yapalım şehit ailelerimizin yüreğine su serpebilecek miyiz, onlara kaybettikleri anakuzularını geri getirebilecek miyiz?

Barzani de yaptığı tutarsız açıklamalarıyla sabrımızın sınırlarını zorluyor. Hele hele hükumetin DTP ile görüş alışverişinde bulunması akıllara zarar bir olay... Bu durum olanca sinir katsayımızın artmasına sebep oluyor...

Şehit ailelerimizin yanısıra ulusumuzun da acısı çok taze. Üzgünüz öfkeliyiz ve belirsizlik toplumu yanlış şeyler yapmaya elverişli hale getiriyor. Hepimiz sağduyumuzu-solduyumuzu dikkate alıp, ' Öfkeyle kalkan zararla oturur ' durumuna düşmemek için elimizden geleni yapmalıyız...

Ordu elbette halkın ve dış mihrakların beklentilerine göre davranacak değil. Ne yapılması gerekiyorsa en ince detayına göre hesaplanıp öyle davranılacak Bir yandan onlarca şehitimiz, bir yanda kaçırılan askerlerimiz, bir yanda yakalanan canlı bombalar...

Anlamayan man kafalar için tekrarlıyorum Pkk terör örgütüdür ve eli kanlı katillerden oluşur. Üstelik sadece Türkiye' yi tehdit etmekle kalmaz. Dünya devletlerini de hedef alır...

Ve dünyanın devi Amerika, uydudan karıncayı bile izleme imkanınız varken olanların ne kadarını ülkem yetkilileriyle paylaştınız?

Sakın bize insan haklarından bahsetmeye kalkmayın, bu masalı çok dinledik ve hiç sevmedik!!!

Şehitlerimize Allah' tan rahmet diliyorum. Ailelerine de başsağlığı ve sabırlar diliyorum.

Ve lütfen şehitlerimize ve yakınlarına saygı gösterip bir süreliğine eğlenceye nokta koyalım.

Başımız sağolsun !

...

onur can
Bu bir savaş, bu bir katliam, bu bir kaos... ve hangi amaçla olursa olsun bu kaosu çıkaranlar da bu kaosun içine çekileceklerdir..

Özlem Akaydın
Elbette PKK terör örgütüdür. Bunun farkında olmak ve çözüm üretmek en önemli konularımızdan biri olmalı. Terör her koşulda insana ve topluma zarar verir. Sevgilerimle

mehtap altundaş
Merhaba esma abla yazılarınızı bir yakınımın tavsiyesi üzerine okudum çok güzeldi evamını getirin lütfen Ne yazıkki sana oy kullanamadım, çok üzgünüm senin başarın engellenemez.saygılar

hüseyin aslan
tüm kalbimle destekliyorum böyle yazılarınızın devam etmesini dilerim

ozcan baba
amcamın tesfıkıyle okudum cok guzel yazınız varmıs tebrık ederım umarım basarılı olursunuz

Kemal Uygun
Esma hanım, Güzel yazı yazmak, (harflerin güzel ve muntazam olmasını kastetmiyorum) sizde doğuştan bir kabiliyet mi ? yoksa sonradan mı oldu ? Tebrik etmek sıradanlaştı , harika demek monotonlaştı, ne desem bilmiyorum ki.... Eline, yüreğine sağlık... bütün yazılarını okuyorum ve inan çok keyif alıyorum.. yanlışlıkla daha önce okuduğum bir yazını ikinci kez okumuşum... ama bişey söyliyeyim mi, inanmazsın ilk okuduğumdaki kadar belki de daha fazla keyif aldım. tekrar eline yüreğine sağlık...

gülçin çapkın
AH ESMA ABLACIM ÇOK İYİ DEĞİNMİŞSİN.TERÖRE LANET OLSN.ÖLEN ŞEHİT AİLELERİNE BAŞ SAĞLIĞI DİLİYORUM.KEŞKE ELİMİZDEN GELENİN DAHA FAZLASINI YAPABİLSEK!!!...

Kağan Bircan
şimdi düşünüyorumda, elbette öfkeyle kalkmak yanlı illa zarar görürüz. ama öfkelensekte çok sakinde olsak her ihtimalde bu olayların her kombinasyonunda hiç bir durumda ben karla oturduğumuzu görmedim. yani ayağa kalkmadığımız sürece hep zarar göreceğiz. düşündükçe aklıma geliyor. bir 20 küşür sene bekledik bu porblem azalmadı hatta çoğaldı tehdit edilir hale geldi, şimdi 20 küsür sene daha beklesek nolur? nolacak belki bize bişe olmaz şuan veya daha sonra ama, 20 küsür sene sonra benim evladım askerde şehit düşebilir yada pisi pisine bir kansız tarafından pusu ya düşürülebilir. ne olacaksa bize olsun AMA 20 SENE SONRA BENİM YAVRUMA OLMASIN. ne olacaksa artık ayağa kalkalım 20 sene sonrakiler görmesin kimsenin yavrusu şehit düşmesin içi yanmasın. ne olacaksa olsun ama AYAĞA KALKALIM. içimizdeki hainleri komşudaki hainleri hüm dünyadaki bize bunu şantaj haline getiren tüm devletleri bir ...... neyse demek istediğim çok açık. ARTIK YETER AYAĞA KALKALIMDA NE OLACAKMIŞ GÖRELİM..

Yüksel Lektemur
Sayın Esma Hanımefendi bu içten dileklerinizi bende paylaşıyorum, sağduyu çağrılarınızda tam bir isabettir.çünkü çok sinirliyiz.çok doluyuz şu yazınızı okuduğum anda bu konuda sizin yazınızı duyduğunuz endişelerinizi paylaşılan bir proğramda tv de yayınlanıyordur.bu telkinlerinize devam edin umarım şehitlerimizin kabri nur olur anaların acısı da diner. sevgiler.

ömer özdamar
Esma hanım, Bu terör belasıyla topyekün karşı koymazsak başarılı olamayız. Milletimizin başı sağolsun diyorum ve size 2 nci oyu veriyorum. Bu yarışın sonunda ipi sizin göğüsleyeceğinize hala inanııyorum. Saygılarımla.

sedat aydın
Sayın arkadaşım, yürekler yanıyor. Biz bagrımıza taş basmaya alışmışız. Görünen o ki (elektiriği kesemeyen hükümet) bize yine taş verecek.

...

25.10.2007

 
Toplam blog
: 1929
: 661
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

  Hayatı ciddiye almam, emeği çok ciddiye alırım. Dünyanın en vazgeçilmez üçlüsü; çocuklar, çiçek..