Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Mart '21

 
Kategori
Sağlıklı Yaşam
 

Planlı Yaşamanın Güzelliği

Bazen 24 saat yetmiyor. Trafikteyiz işe zor atıyoruz kendimizi, oradan anca eve dönüyoruz.. 

Günler ne çabuk geçiyor anlamıyoruz, dün okuduğum kitabın adı neydi? hatta bu öğlen yemekte ne yedim? Hangi arkadaşıma hangi gün görüşmek için söz vermiştim? bunları yoğunluktan hatırlayamıyorum bile.

2021'e girdiğimde kendime güzel yaşama sözü verdim. Güzelden kastım zamanımı planlayıp daha rahat hareket etmek.

Takvimi koydum önüme, başladım yazmaya. Ücretsiz bir eğitime katılacağım bir hafta sürüyor saatleri günleri işaretledim.

Bir arkadaşımı çok özledim onunla haberleştim salı günü de onunla buluşacağım.

İngilizce çalışmayı erteliyorum ona da günde yarım saat yazayım, bir aylık spora başladım en az üç günü işaretleyeyim.

Aslında ne kadar basit şeyler değil mi? 

Onlara her gün tik atmak o kadar mutlu ediyor, beni o kadar tatmin ediyor ki..

Kendim için bir şeyler yaptığımı hissediyorum.

Geçen yılın yorgunluğunu üzerimizden atalım, farkında olarak, tadını çıkararak yaşayalım..

Planlayıcımızın olmasına gerek yok telefondaki takvime de yazabilirsin, boş bir deftere de başlayabilirsin. 

Ayda üç kitap bitirelim mesela, mutlaka her gün yoga yapalım, hiç yoktan esneyelim..

Durmadığımız sürece ne şekilde ne hızda ilerlediğimizin bir önemi yok. Küçük hedefler büyük mutluluklar getiriyor inanın.

Keyif kahveniz eksik olmasın..

Bu arada şükretmeyi ve dua etmeyi de unutmayalım hayat öyle daha anlamlı oluyor.

Allah hepimize iyilik versin, en çokta ihtiyacı olan kalplere..

 
Toplam blog
: 27
: 208
Kayıt tarihi
: 21.03.20
 
 

Plato MYO Çocuk Gelişimi mezunu. Atatürk Üniversitesi AÖF halkla ilişkiler öğrencisi. Çocuk atöly..