Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Nisan '11

 
Kategori
Şiir
 

Plasebo

Plasebo
 

...


Seni vazgeçilmez sanırdım. 

Sanki senin yanından gidersem . 

Ben diye bir şey kalmayacak . 

Sanki sen varsın diye ben varım. 

Sensiz hiçbir iş yapamam. 

Seni koklamadan dokunmadan. 

Çıldırırım. Dayanamam. 

Korkardım bir gün gideceksin diye . 

Hiç düşünemezdim sensizliği. 

Sen ve ben bir bütünüz sanırdım! 

Sanki seninle birlikte baktığım deniz. 

Sen olmayınca içine alıp boğacak. 

Güneş sanki yanımda sen olmadığını görünce; atmosferi delip tüm gücüyle yakacak beni 

En sevdiğim gece yürüyüşleri, kabusum olacak 

Dostlarım yüzüme bakmayacak sanırdım. 

Ama geçti hepsi öğrendim bana verdiğin, yüksek dozda aşkın plasebo olduğunu. 

 
Toplam blog
: 16
: 370
Kayıt tarihi
: 01.07.08
 
 

Duygusal ve romantik birisiyim. Şiir yazmayı, kitap okumayı, film izlemeyi, spor yapmayı, konusmakta..