Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Temmuz '09

 
Kategori
Şiir
 

Plastik fasulyeler

Plastik fasulyeler
 

Çocukken kedi gözü büyüklüğündeki
Renkli plastik fasulyelerle sayardım
Asla peşimi bırakmayan hırslı yorgun rakamları

Bazen de onları oyunuma katardım
Ahşap sıramın üzerinde hayallerimi
Şekillendirirken eğlencesine

Annemin yaptığı minik pembe kareli
Bez torbanın içinde sona kalan
Bir kaç alıngan renkli plastik fasulye ise
Bir an önce özgür olmak uğruna
Atlamışlardır hiç hesapsız
Tebeşir tozuna bulanmış soluk yüzlü
Talaş kokulu taş zemine

Saklandıkları köşelerinden bulurdum onları
Masallardaki dev misali taşırdım avuçlarımda

 
Toplam blog
: 22
: 691
Kayıt tarihi
: 07.02.09
 
 

1971 İstanbul doğumluyum (sinema-tv) eğitimi aldım.... Özel sektörden sonra... Son 10 yıldır(TRT)..