Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Mayıs '10

 
Kategori
Futbol
 

Platini, ne dedi ki, “küstah” oldu?

Platini, ne dedi ki, “küstah” oldu?
 



2016 Avrupa Futbol Şampiyonası ev sahipliği için biz de yarışıyorduk. İtalya’yı geçtik, ama Fransa’yı geçemedik.

Sonuca hiç şaşırmadım; sadece bir oyla kaybetmemize şaşırdım.

13 UEFA Yönetim Kurulu üyesinden 6’sının bize oy vermesi önemli. Ev sahipliği hayalleri kuranlar, sonuca değil, verilen 6 oya bakıp sevinmelidir.

Bir oyla yitirmek, eksiklerimizi, özellikle ulaşımı, engel olmaktan çıkarmamız gerektiğini gösteriyor.

*****

Fransa’nın kazanmasıyla bağlantılı olarak, internette dolaşan “Platini’den küstahça sözler” başlıklı haber, haberi okuduktan sonra bana garip geldi:

“Platini, Türk gazetecilere yaptığı açıklamada ise, 'Eğer benim Fransa'nın kazanması için çaba sarfettiğimi düşünüyorsanız o zaman bir gün bir Türk başkan yaratırsınız ve o sayede organizasyonu Türkiye'ye alırsınız' şeklinde sözler sarfederek dikkatleri üzerine çekti.” (*)

Platini’nin cümlesi neyi anlatıyor?

Fransa’nın kazanmasını benim başkan olarak Fransa için çalışmama bağlıyorsunuz.

Demek ki, kazanmak için başkan olmak gerek.

Öyleyse, günün birinde bir Türk başkanınız olursa, Türkiye kazanır.

Platini, bu koşullu cümleyi niye söylüyor?

Fransa’nın kazanmasını Platini’nin başkan olmasına bağlayan/ imalı bir soru sorulmuş ki, Platini, ironik bir yanıt veriyor.

Yoksa adam, durduk yerde, niye böyle konuşsun; aklından zoru mu var?

“Küstahlık”, ne de kolay yapıştırılıyor!

Platini’yi herhalde, duyumlarla suçladıkları/ sorguladıkları bizimkilerden biri sandılar.

“Siz, bir üyeyi menfaat karşılığı Fransa için oy kullanmaya ikna etmişsiniz!” de demiş olabilirler.

Sonra da....

Haberimin arkasındayım!

Kaynağım sağlam!

Biz de yalan yoktur!

*****

Bize şampiyonalara katılmak, ağır geliyor olmalı!

Turnuvalar bize yeter!

Ulusal Futbol Takımı’na, dünyanın öbür ucunda, okul sahasında maç yaptırırsınız, olur biter!

(*) www.hurriyet.com.tr/spor/futbol/14869264.asp

 
Toplam blog
: 2458
: 2418
Kayıt tarihi
: 10.11.08
 
 

24 Kasım 1944'te İspir'de doğdum. Ankara Kurtuluş Lisesi'ni, Dil ve Tarih - Coğrafya Fakültesi Tü..