Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Kasım '13

 
Kategori
Şiir
 

Platon-ik

Platon-ik
 

içinde bi avuç can kırığı... kasıldıkça kanıyor.... kasıldıkça yıkılıyor bi duvar....ve martılar... bugün beni ilk kez yüzüstü bıraktılar...


sen...
kızgın lavlarınla
akıp gidiyorsun eriyen bedenimden...
 
kendince beni avutuyor!
her şey akış halinde" diyen bay platon
aşklarım hep onun etkisinde; öylece eriyor.
bi nokta bulmalıyım artık, mutsuz da olsa bi son;
böyle yok olmak hakkaten zoruma gidiyor.
 
hep... platonik...
 
aşk köpekleşmektir diyor bay Ahmet Ümit;
sadakatle bağlanır sahibine...
köpek ben oldum üstad, aşk platonik kaldı bu hikayede. ..
ah! editöryel ironi
bil ki; çok da önemli değil!
ağlayıp da, kendime güldürmem seni!
bana verdiğin hayatta platonik ki...
takılmış hurda bi saatin peşine,
dur duraksız o da akıp gidiyor.
sen o tepede,
güleceksen gül yine;
ama... platonik kal!
dokunma yaralarıma, hiç değme...
 
bu nehir
bu güneş
bu rüzgar
sorgusuz akıp gidiyorlar
bu pazar;
yarın burda kurulmayacak,
çarşambaya kadar...
iyi de beni kim oyalacak...
platonik
hep platonik...
insanlar...
börtü böcek ve elbette ki yollar;
sana çıkan...
 
ama acın,
yani bıraktığın acı,
hep tam şuramda...
parçalayacak gibi göğüs kafesimi...
normal koşullar altında
üstelik pi'yi üç aldığımda
anlatacak bi değer bulamıyorum bu acıya...
o işte... o acı. ..
yumruk büyüklüğünde ki, o kalp...
içinde bi avuç can kırığı
kasıldıkça kanıyor
kasıldıkça bi duvar yıkılıyor...
bi akıpta gitmiyor anasını satayım;
zaman herşeyin ilacı der bay anonim edebiyatı
internetten önceydi o bayım!
bu acı yapışmış; hiçe sayıyor yılları
öyle işte...
bi o, bi o süründüren acım,  bi o platonik olamadı...
 
ama martılar stabil...
öyle akıp gidip filan, iskelede beni bırakmıyorlar
yaşasaydı bu durgunluğa kudururdu bay platon..
simitlerime değil üstelik bana sadık bu melek kanatlar...
birisi o kutsal martı; Jonathan Livingston
şu alçaktan uçan o olabilir
ya da şu;  yanımda duran, ne bilim hep birbirine benziyorlar...
 
kıyıda...
sevişti sevişecek, sarmaş dolaş,
sonradan görme bi çift insan var...
kızlı, erkekli üstelik, salaş!
zengin bi de menüleri de var
martılar...
bugün beni ilk kez yüzüstü bıraktılar
ama bu platonik sayılmaz usta!
Jonathan'ı hiç suçlama;
bu...  mide salgısına yenilmişlik...
bu... algıda kör seçicilik...
 
fakat kahretsin...
uzun,
üstelik upuzun,
kahve rengi saçları varmış hatunun...
rüzgârda tel tel güneşin yansıması
rüzgârda aşkın renginde ahengi...
of ki of!
ulan ben bu platonun...
ulan ben bu martıların...
 
 
prosayko
 
Toplam blog
: 47
: 341
Kayıt tarihi
: 16.11.09
 
 

Affınıza sığınarak sadece "prosayko" olarak bilinmek istiyorum. İnsanlık tarihinin en eski me..