Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Nisan '11

 
Kategori
Deneme
 

Platonik Bahar

Platonik Bahar
 

Bugün aylardan nisantesi, mevsimlerden perşembe 

Saat kışı bahar geçiyor; dışarıda aşktan yapılmış bir rüzgar esmekte 

Ve ben başımın üstünde buluttan bir okyanus taşıyorum,  

Ayaklarım gökyüzünü ezmekte. 

Yol kenarında platonik bir hüzün buldum bayandan az kullanılmış bir sevişme, tuzu damakta kalmış bir şarkı koydum dudaklarımın arasına. 

Bugün aylardan nisantesi, mevsimlerden perşembe 

Saat kışı bahar geçiyor, dışarıda aşktan yapılmış bir yağmur çiselemekte 

Fotoğraftan bir şemsiye açtım, anılarıma kadar ıslandım, sonra hafızamın nemli bir köşesinden bulup çıkardım dudaklarını uzun uzun öptüm. Dünyadaki tüm atlı karıncalar durana kadar öpüştük seninle hiç haberin olmadan hem de çünkü 

Bugün aylardan nisantesi, mevsimlerden perşembe 

Saat kışı bahar geçiyor ve ben öyle içmişim ki 

Platonikten yapılma bir adamla sevişiyorum,  

Ayaklarım havadan yapılmış bir halıda gezmekte. 

 

 
Toplam blog
: 61
: 1429
Kayıt tarihi
: 30.03.11
 
 

Buraya  cancanlı şeyler yazmayı çok isterdim ama ortalama bir memur maaşıyla geçinen evli ve çocu..