Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Eylül '06

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Play Station yüzünden boşananlar derneği

Play Station yüzünden boşananlar derneği
 

Şaka yapmıyorum. Benim tanıdığım en az dört çift var bu yüzden boşanan. Yani elbette sadece Play Station yüzünden değil ama emin olun çok büyük bir etkisi olduğunu biliyorum. Nasıl oluyor demeyin, etrafınıza şöyle bir bakın. Evine evlendikten sonra Play Statin girmiş çiftlerin büyük çoğunluğu boşanıyor. Hele de kadın bu aletten pek anlamıyorsa sonuç garanti diyebilirim.

Aynı şey bilgisayar oyunları için de söylenebilir. Siz hiç etrafınızdan özellikle 30 yaşını biraz geçmiş kuşaktan çiftlerin hatun kişilerinden dinlemediniz mi bu şikayetleri. Ben bıktım aynı şeyleri dinlemekten. Ne zaman biraz kalabalık bir arkadaş toplantısına katılsak erkekler bir tarafta yeni çıkan GTA’ın eskisinin yanında çok sönük kaldığını konuşmaya başlıyor ve kadınlar birbirlerine gözlerini devire devire bıktım şu oyunlardan diyorlar. Ben bir şey diyemiyorum çünkü bilgisayar oyunlarını ben de en az kocam kadar severim. Üstelik bizim beraber oynamaktan zevk aldığımız pek çok oyun var ve her şeye rağmen çıkıp dışarıda gezmek Play Station oynamaktan daha hoş gelir bize. Ama pek çok arkadaşım oyun konsollarından kumamız diye bahsediyorlar ve ciddi ciddi kıskanıyorlar bu oyuncakları.

Dinlediğim hikayeler dehşet verici. Kişiliğine saygı duyduğum, çok efendi, aklı başında bir adamdır diye düşündüğüm bir arkadaş, 9 aylık hamile eşini eve yollayıp, oldukça uzaktaki bir arkadaşına yeni çıkan bir oyunun şifrelerini öğrenmeye gidiyor ve kendini oyuna o kadar kaptırıyor ki eve sabaha karşı ancak dönüyor. Kızcağız ertesi gün ağlaya ağlaya “keşke başka kadınla aldatsa, bir makineyle nasıl rekabet edeyim” dedi. Tomb Rider’in yeni oyunu için günlerce sabırsızlanan ve bu yüzden evlilik yıldönümlerini unutan bir beyefendiyi anmasam da olur herhalde, onunki masum kalıyor çünkü. “Lara Croft tanıdığım en hoş kadın” dediğini duymuştum, gerisini siz düşünün artık. Adam gerçek bir kadın bir sayıyor oyuncak müsveddesi ablayı. Gerçi bence de Lara hoş hatundur ama kendisiyle bir hasb- ı hal etmişliğimiz yoktur yani. Hoplatır zıplatırım kendisini o kadar. Ne diyelim erkeklerin çoğu bu sanal dünyada istedikleri gibi hareket etmekten, silahlar ve bombalarla ya da adam döverek stres atmaktan çok hoşlanıyorlar. Ve bir tercih yapmaları gerekirse karıları yerine yemeyen, içmeyen, alışveriş yapmayan bu elektrikli kumaları seçiyorlar. Özellikle işleri belli mevsimlerde yoğunlaşıp belli zamanlarda yavaşlayan erkeklerde ciddi bir hastalık halini aldı bu oyun kutuları. Bilmiyorum bir çaresi var mıdır. Bence günümüz sosyologları bu konuya el atmalılar. Erkeklerin kadınları bu oyuncaklardan daha az eğlenceli bulduğu kesin çünkü…

 
Toplam blog
: 79
: 1562
Kayıt tarihi
: 24.07.06
 
 

1972 yılıydı. Doğdum. Evde hep kitap okuyan iki kişi vardı. Büyüdüm, okullar okudum. Birşey öğrenmed..