Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Ağustos '09

 
Kategori
Mizah
 

Playboy dergisinin sahibi Hugh Hefner ve ikiz sevgilisi…

Playboy dergisinin sahibi Hugh Hefner ve ikiz sevgilisi…
 

Playboy dergisinin sahibi Hugh Hefner var ya,

Hani şu 84 yaşında olan patron…

Evet, yine ne yapmış?

Bu sefer de ikiz kızları sevgili listesine dahil etmiş…

Kimmiş bunlar?

Karissa ve Kristina Shannon

Yahu bu adamın kaç tane sevgilisi varmış?

Ulan ne bileyim ben, bildiğim sürekli sevgili değiştirdiğidir.

Ne yapmış bu yeni ikiz sevgililer?

Playboy dergisinin bu ayki sayısına soyunmuşlar…

Vay anasına! Hem iş, hem iliş…

Lotodan para çıksa hemen bu dergiyi satın alacağım…

Ulan adam satar mı hiç?

Abi, bu adamın sevgili listesi var mı?

Ehheee var, ne yapacaksın?

Şundan soruyorum, listeyi haftalık mı, aylık mı tutuyor?

Yahu sana ne! Adamın sevgili listesinden arkadaş…

Hayır, karıştırmadan nasıl düzenliyor, nasıl ayarlıyor, onu merak ediyorum…

Adam 84 yaşında ama 100’ü bulduğu gibi 120’ye bile ıslık çalacak herhalde…

Ulan aynı durumda ben olayım, 150’yi bulmazsam gel yanıma…

Yahu ben yanına nasıl geleyim, çoktan gitmiş olurum…

Neyse canım, ben gelince görüşürüz…

İkiz sevgili ayağı ne ayaktır abi? Onları ayırt etmek zor olmaz mı?

Adam bulmuştur bir yöntem, belki birinin sarı, diğerinin ayağını kırmızı halhal takar…

Ne bu abi şimdi, sarı-kırmızı renkler, cim-bom gibi oldu…

Sen bu adamı hem kıskanıyorsun, hem de çok kızıyorsun?

Sorma! Nasıl kızmam abi!

Saygı ve sevgilerimle…

Ömer Özdamar/19 Ağustos 2009/Burdur-Türkiye

 
Toplam blog
: 689
: 2433
Kayıt tarihi
: 17.01.07
 
 

 2007 yılından beri Milliyet Blog'da yazarım. 2009 yılında 'Normal Ötesi Aşk' ve 'Normal Ötesi Aş..