Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Ocak '10

 
Kategori
Güncel
 

Polat Alemdar İşe El Koydu! İsrail'e One Minute - İkinci Bölüm: Türk Hacker Affetmez!

Polat Alemdar İşe El Koydu! İsrail'e One Minute - İkinci Bölüm: Türk Hacker Affetmez!
 

Bana sorarsanız Brezilya dizisine dönecek iş... Gidişat o yönde azizim… Merakla bekliyordum. “Bakalım Kurtlar Vadisi ve Polat Alemdar işe ne zaman el koyacak?” diye… Beklenen oldu. Türk hackerler Yahudilerin popüler bir web sitesini hacklemişler.

Vatan gazetesinin haberine göre konuşuyorum. Çünkü haberi okuyunca ismi geçen siteye girip baktım. Gayet normal çalışıyordu. Sanırım bir süre sonra bu sorun giderilmiş. (http://www.jerusalemonline.com/dhome.asp)

Haberde şöyle deniliyor: Özellikle Amerika ve Avrupa’da yaşayan Yahudiler’in takip ettiği, günde 120 bin ziyaretçisi olan Jerusalemonline isimli site Türk hackerlar tarafından ele geçirildi. “Bond Bey” kod adlı hacker tarafından tarafından hacklenen sitey girmeye çalışanlar, Türk Hacker Federasyonu tarafından yapılan “One Minute Israel” başlıklı başka bir siteye yönlendirildi. Bu sitede de İsrail’le sorun yartan Kurtlar Vadisi dizisinin başrol oyuncusu Necati Şaşmaz’ın fotoğrafı yer aldı. (Haber:Gazetevatan.com)

İşin trajikomik kısımlarına girmek istemiyorum. Neticede diplomatik bir krizdir. Diplomatların çözeceği bir sorundur. Benden bu kadar :))

 
Toplam blog
: 656
: 1708
Kayıt tarihi
: 08.12.08
 
 

Allah kimisine “Yürü ya kulum” demiş. Ben onu “Yürü, yaz kulum” anladım. Yürü anca gidersin manas..