Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Aralık '12

 
Kategori
TV Programları
 

Polat ölmedi

Polat ölmedi
 

polatın ölüm haberi bir oyun.


Kurtlar vadisi pusu, 20 Aralık 2012 de 175’ini bölümünü yayınladı. Bu bölümde dizinin başoyuncusu Polat rolündeki Necati Şaşmaz Suriye’de şehit olmuştu.

Polat ALEMDAR bence ölmedi. Bu haber bir oyun. Polat, aslında, Cahit ve AbdulREY ile bir plan yaparak ihtiyarların içindeki hani arıyorlar. Hatta ihtiyarların birini yine kaçırıp, Memati’nin ölüm emrini kimin verdiğini sorgulayan maskeli kişi Polat olabilir. Savcının ölüm emrini engelledi.

Ben bu dizinin kovboy yönüne bakmıyorum, beni ilgilendirmiyor. Ben bu dizinin siyasi yönüne bakıyorum. Bu dizi, okuma oranı oldukça az olan Türk toplumunda, topluma bu tür diziler ile görsel olarak birtakım olayları anlatabilme yoluna gidiyorlar. İyi de yapıyorlar.

Eski bölümlerinden birinde Çeçen lider rolünde öldürülen Cemalettin bey ile tanışıklığım vardı. Sohbetimiz esnasında bazı fikirlerimizi paylaştığımızda, dizinin senaryosu birtakım istihbari bilgiler doğrultusunda hazırlanmakta olduğunu görüyoruz.

AKP iktidarı, iktidarda var olduğu sürece de devam edecektir. 

 
Toplam blog
: 358
: 1023
Kayıt tarihi
: 03.09.08
 
 

  Ne elimde garantim var ikinci bir soluğu almaya Ne aklım erer dünyayı yıkıp ta yeniden ya..