Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Ekim '17

 
Kategori
Blog
 

Polemikçi Geldi Hanımmmm

Polemikçi Geldi Hanımmmm
 

Kız sen yok musun sen hep ortalığı karıştırıyorsun cadııııı;P))


 

 

Vayyyy be her gelişimde gözlerim yaşarıyor::))

Hiç bir şeyde dikiş tutturamamış biri olmama rağmen, bu işi iyi yapıyorum galiba yıllardır.

Dile kolay 11 yıl

Offfffff be birikim yapsaydım blog başına köşe olmuştum şimdi.

Akıl edemedim.

Hesap kitap işlerine kafam basmaz, lakin MB ayarlarını iyi bilirim;)

 

Zamanında da neler yaşandı burda

Taaaaaa dutluk zamanlarda

Güzel günlerdi ancak, hala özlemle yad ederim.

 

Yıl oldu 2017 köprünün altından çok sular geçmedi mi tatlım?!

Yoksa hala oltayı sallayıp duruyor musun?!

Sazandan başka balıklarımız da var aslında ama nedense ekmek işte tahıl beyin olmak kaçınılmaz!

Şöyle saha değiştirsen, başka köprüler, başka kanallar, başka ağlar.

Olmadı çık doğaya, bas çıplak ayak at negatif kemirgenlerini.

Derin nefes al burnundan, ferahla, gevşe.

Hadi bir iki üç rahatla.

Yaşam başka hayatları takip edip can sıkacak kadar manasız değil,

Kapişşşşşşş;)))) 

 

Keyif benim ve emrimde.

Çöplük benim çöplüğüm.

Eşelerim, deşelerim, giderim, gelirim, kalırım, yazarım, çizerim, okurum, okumam, yorarım, yormam,

Kimseyi takmam.

İcazet almam 

Racon kesmeye çalışanlar ise çokta tınnnn

Hatta ding dongggg

Duydun mu zilin sesini?!

 

Umuma açık yerde kimseye bulaşmadan kendince ne yaparsan yaparsın.

Etikten, değerlerden, saygıdan ahkam kesenler sağa sola talkım vermek yerine önüne baksa ve görse daha müstesna olur.

Hoş istisnalar da kaideyi bozar mıydı?!

 

Kafama göre takılma hakkım herdaim bakidir.

Muccccckkkkk;) 

 

 

 

 
Toplam blog
: 432
: 6177
Kayıt tarihi
: 08.10.06
 
 

Med cezir içinde kafasına estiği gibi yaşayan bir havva kızı birazcık kağıt kalem aşinalığı olmas..