Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Mart '10

 
Kategori
Magazin
 

Polis ezber bozdu...

Polis ezber bozdu...
 

- İlgi 'kıyamet'...


Tarkan narkotikte 4 gün boyunca öylesine özel muamele görmüş ki...

Okuyunca 'hayret' anlamına gelen başka bir kelime kullandım.
- Neyse...
Anlatıla anlatıla bitirilemiyor; bir şey değil, imrenmekten bir taraflarımız şişecek.
Yine neyse...

Ben emniyetimizin misafirperverliğine hayran kaldım.
Resmen hizmet seferberliği...

Vatandaşa yapılan gözaltı uygulamaları gözünüzün önüne geliyor mu?
Geliyorsa Tarkan'a uygulananlar ne oluyor?
- Polis ya kural bozdu, ya da kurallar bundan böyle, böyle(!)...

Bakın Tarkan için neler yapılmış.
Mesela deniyor ki:

Tarkan emniyet amirinin odasında konuk edilmiş.
Herkes Tarkan'a ayrı ayrı jest yapmak için yarışmış.
Tarkan şarkıları eşliğinde yine Tarkan'ın sevdiği malzemelerden oluşan boy boy pizzalar yenmiş.
Emniyetin bilgisayarına Tarkan'ın sevdiği oyunlar yüklenmiş ve oynatılmış.
- İlgi 'kıyamet'...
Hatıra fotoğrafı çektirmek için sıraya girilmiş.

Hatta cep telefonu bile "Özgür Tarife"ymiş...

Yukarıdaki "iddialar" doğru ise gayet rahat bir gözaltı süresi geçirmiş.

- Emeği geçenleri kutlarım.

Tarkan yarın öbür gün, 'benim için yapılanları unutamıyor ve çok özlüyorum' diye geri gelmesin(?)




 
Toplam blog
: 660
: 862
Kayıt tarihi
: 15.04.08
 
 

Atatürk, cumhuriyet ve Türkçe sevdalısıyım. Hayatımda hiçbir konu veya olay karşısında 'keşke' de..