Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Ocak '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Politikacılık mesleği!

Politikacılık mesleği!
 

Nerelisin hemşerim?
Neden sordun?
Bizim oraların adamına benziyorsun da!
Sizin oralar bizim oralar kalmadı kardeşim.
Hemşericilik sökmüyor artık.
Ben partiliyim.
Orası nere ki?
Orası nın neresindensin?
İçinden merkezinden, ilçe teşkilatından! farketmez.

Nasıl yani.

Geçen seçimlerde bir adam geldi kahveye.
Eeeee?
Çıktı sandalyeye başladı bağırıp çağırmaya.
Köy meydanına çeşme.kahveler kitaplııık!
Yapacağım, edeceğim!
Yav okuma yazma bilen yok ki dedim ters ters baktı.
Gönlünü almak için avuçlarım patlayıncaya kadar alkışladım.
Beni görenlerde acaba ne oluyor diye aynısını yaptılar.

Adam giderken beni yanına çağırdı.
Evdekilerle vedalaş dedi.
Seçim turlarına çıkacağız bundan böyle!
Sesin gür şakşağın kuvvetli.
Bir baltaya sap edeceğim seni.
Rençberim ben, tahsilim mesleğim yok dedim.
Kimin varki dedi.
Kartını uzattı yazıhanesine gittim hayatım değişti.
Partim dünyanın merkezi hayatın anlamı benim için.

Nasıl yani?

Karnım tıka basa doydu ömrümde ilk defa.
Kiler makarna, bulgur dolu.
Başımı sokacak evim oldu, vur kazmayı dik konduyu!
İliklerimize kadar ısındık, tezekten sonra kömür iyi geldi.
Çocuklarım oyuncak yüzü gördü.
Naylon top dağıtırlar arasıra!
Seçimler yaklaşıyor, birde gecekondu affı çıktımı değme keyfime.

Valla hemşerim nereli olduğumu unutturdun bana.
İçime öyle bir ferahlık geldi ki anlatamam.
Hemen gidip kahveleri dolaşayım biraz!
Böyle bir devirde kapı kapı iş aranırmı hiç?

Not:Ülkemizi yönetmeye soyunlar, çıkarları uğruna değişmiş görünen her devirin adamı taktiklerinin bilincindedirler umarım.

 
Toplam blog
: 1021
: 1607
Kayıt tarihi
: 19.10.07
 
 

Çok eski olmayan bir tarihte tıpkı sizler gibi Melek'lere gülümsermişim uykulu hallerimde!  ..