Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Mart '07

 
Kategori
Güncel
 

Politikacının duyguları yüzüne yansımaz!

Politikacının duyguları yüzüne yansımaz!
 

Yaklaşık bir haftadır beklediğim program az önce bitti.

TGRT haber de ring kuruldu.

Bir tarafta yılların Gazetecisi tüm iktidarların korkulu rüyası Emin Çölaşan, diğer tarafta Ankara Büyük Şehir kıdemli Belediye Başkanı Melih Gökçek…

Merak ettiğim soru şuydu.

Aynı platformda bir Gazeteci ile bir Belediye Başkanı karşı karşıya gelirlerse ne olur?

Cevap…….

Platform Magazin programına döner…

Program boyunca birilerinin telefonla bağlanmasını bekledim bağlanan olmadı…

Tartışmanın kazananı var mı?

İzleyicilerin, Emin Çölaşan’a yada Melih Gökçeğe, şimdiye kadar olan bakış açılarında herhangi bir değişiklilik olur mu?

Bilemem…

Benim düşüncelerimde değişiklik oldu mu?

Hayır..

Program boyunca kafama tek bir şey takıldı, sanırım Melih Gökçeğinde üzerinde durduğu kafalara kazımak istediği olay buydu;

Emin Çölaşan’ın ne kadar malı mülkü var….

Bir Gazetecinin, bir Köşe Yazarının ne kadar parası!

Ne kadar malı mülkü olduğunu siz merak ediyor musunuz..

Ben etmiyorum…

Ben Köşe Yazarının fikirleriyle ilgileniyorum daha çok...

Halinin vaktinin yerinde olması da hoşuma gider. Benim için duruşunu bozmayacağı anlamı taşır. Üç beşe tamah etmez, eğilmez, bükülmez, yolundan şaşıp kestirmelere sapmaz tuzağa düşmez..

Kişinin alnının akıyla kazandığı paranın hesabını kim sorabilir?

Kimse soramaz, kimsenin de haddine düşmez…

Melih Gökçek iyi hatip..

Yıllardır seçim meydanlarında nutuk atıyor..

Kitleleri etkileme uğraşı veriyor… Seçilmeye çalışıyor…

Soyunduğu misyonun gereğini yapıyor…

Emin Çölaşan’ın hatip olmak gibi bir zorunluluğu yok..

İşi bunu gerektirmiyor..

Hayatını yazarak kazanıyor..

Yazarlar asosyal olur… Okumak, araştırmak, gündemi takip etmek, düşünmek, değerlendirmek ve yorumlamak gibi zorunlulukları vardır.. Maalesef bu zorunlulukların pek çoğu yalnız yapılır… Yazarların pek çoğunun hatipliği yoktur anlayacağınız…

Politikacının duyguları yüzüne yansımaz!

Ne düşündüğü anlaşılmaz…

Anlatmaya çalıştığım Emin Çölaşan sinirlendi bu akşam..Duyguları yüzüne yansıdı.. Herkesin gösterebileceği tepkileri gösterdi..

Bu durum ona bir şey kaybettirdi mi?

Bana göre;

Hayır.. Daha çok kazandırdı….

Foto:http://www.milliyet.com.tr

 
Toplam blog
: 1280
: 1114
Kayıt tarihi
: 09.08.06
 
 

Deniz tutkunu.Amatör kıyı balıkçısı. Aynı Şarkı ve Ilık Havada Hoşça Kal adlı kitapların yazarı ..