Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Aralık '10

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Pollayanna’ yı öldürdüm katilim ben…

Neler oluyor bana… Düşünüyorum bir sonuca varamasam da tüm sucu kendimde buluyorum. Bugünlerde neler değişti acaba? Kimsenin gözlerine beni sevsin diye ağlamaklı bakmadım. Kendime hep söyledim “salla gitsin, gittiyse kendi biletini kesti gitti, ağlama!” dedim kendime. Sus dedim içimdeki sessiz ama yırtıcı fırtınaya. En çok da küfür ettim, o zaman sustu…

Büyüyordum ben, büyürken de her şey yarım kalıyordu. Hızla değişiyordu, hayat yoruyordu beni. Çok kolaydı eskiden seni seviyorum demek. Ota boka aşık olurdum, aşık olamadığıma bulaşıyordum. Hayalimde kurduğum sevgiyi yakalayabilmek için denek fareler peşindeymişim ama kendime yalan söylüyormuşum senaryo başından belli kendi kurduklarım yaşanacak. Hiçbir şeyin önemi yokmuş ne acı. Şimdi ise seviyorum demek öyle zor ki buyuyorum galiba. Hayallerim elbet var, ama beni onlar yönetmiyor. Herkes sevilemiyor herkes arkadaşın olamıyor herkese sır da verilemiyor. İnsan büyüdükçe yalnız mı kalıyor.

Yok, hayır etrafımda çok insan var ama…
Hiçbir şeyin önemi yokmuş ne acı?
Kimse üzemez beni derdim. İçten gelen gülümsemem var benim…
Hayır, alamazsın onu benden
Neee polyannayı ben mi öldürdüm...
Büyüdüm artık ben korkmuyorum hiçbir şeyden. Hem polyanna olmasa ne olur ki. İstemiyorum artık onu yanımda.
Polyannayı öldürdüm, evet katilim ben.

 
Toplam blog
: 27
: 2069
Kayıt tarihi
: 14.08.06
 
 

İzmir doğumluyum ama tamamen bir Çanakkale aşığıyım. Herkesin hayatı bir öyküden oluşuyor ve ben ..