Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Mart '14

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Popiş…

Popiş…
 

Kaynak: İnternet


25 Mart bombası diye bir beklenti oluşturuldu ya; Twitter falan da kapatılınca iyice kıl olduk! 24’ü 25’ine bağlayan gece heyecan içinde beklemeye başladık.

Geçen gün yazdım ya; derdim ola ki bir şey çıkar ortaya da ben izleyemeden kaldırılır!

Neyse, teyakkuz durumundaydık resmen, derken bir tape düştü; başbakanın büyük oğlu Burak ile ilgili… Dinledim tabii ki; kaçar mı? Herşeyi bırakmış, pc başına çöreklenmişim günler ve gecelerdir!

Şahsi fikir ve gözlemlerimi sizlerle paylaşmak istiyorum:

* Bir kere “Bomba” bu olamaz!

* “Bombayı patlatacağız” diyen hesap sahipleri, sanki anlaşmışcasına yan çizmeye başladılar.

* Belki de bizi kafaya aldılar!

* Belki de onları?

* Bu arada en mantıklı yorum bence şuydu: On hükümeti devirecek bilgiler paylaşıldı, daha ne bekliyorsunuz?

* Bozulmadım desem yalan! “Ulan kandırıldık mı?” hissiyatı içine girdiğim doğru, kesin bilgi!

* Popiş ile ilgili şahsi düşüncelerim şunlardır: Bir kere Burak’ın ses tonunu, konuşurken ki vurgusunu bilmem. Başbakanınkini bilirim, Bilal’i de bilmezdim ama çıkan tapeler sonucunda “Bu konuşan benim oğlum değildir” gibi bir yalanlamaya şahit olmadığımdan, iyi-kötü Bilal’in de ses tonunu, vurgulamalarını falan öğrenmiş olduğumu varsayıyorum.

Konuşan Burak mıdır, bilemem.

Konuşanın İngilizcesi fena halde bozuk; bu konuda iki mantıklı şık var: Ya konuşan Burak değil, zira yıllardır Amerika’da, ya da hakikaten Burak İngilizceyi öğrenememiş!

Bu İngilizce ile ancak Ortadoğulularla iletişim kurulabilir, iş anlamında diyorum…

Burak’ın evli olup da İsviçreli sevgilisinin olması bizi hiç ilgilendirmez!

Twitterda bir çok kişi aynı görüşteydi; bu da böyle biline!...

Hiç etik değildi, üstelik…

Bir tek “Kızlı-erkekli” denilerek her okuyan genci töhmet altında bırakan söylemler aklıma gelince, kürtaj yasaklansın diyen bağırış ve çığırışları anımsadıkça, efendime söyleyeyim, “Kız mıdır, kadın mıdır?” denildiğini aklım hatırlatınca kendi kendime bir anda “Etiğini yemişim senin!” dedim!

Gavur İzmirli olarak, hükümetten zerre memnun olmayan biri olarak bu kayıt konusunda şüphelendim, ne yalan!

Doğru olsa, hoş, ne olur? Kişinin özelidir, bize ne?

Tam bunu derken, akıl bu, boş durmuyor anasını satayım, “Ama var ya, Burak’ın babası başka siyasetçilerin özel hayatına ilişkin görüntüler olduğunda “Bunlar özel değil, genel!” demişti, onların suçu neydi?” diyor.

Hoş, bizler o görüntüler için de “Özeldir, bize ne?” demiştik…

Diyemeyen bir başbakan vardı; en ilkel insan hali “Hadi gör bakalım nasıl oluyormuş! Dindar nesil diye tutturmuşken sen önce kendi oğluna mukayyet ol!” der; eee der vallahi, demeyen edebinden demez!

Hak etmediğinden değil!

******

Bu gece bana Türk halkının ne kadar aklı başında olduğunu gösterdi; gerçek Türk halkı temkinli yaklaştı ve en önemlisi “kimsenin özeli beni ilgilendirmez” dedi.

Bunu diyenler özgürlükleri habire kısıtlanmaya çalışılanlar; “Özgürlüğüme dokunma!” diyenler!... Samimiyetlerine inanmayanlara gelsin bu kapak!

******

Yalnız var ya, “Popiş” hashtagı altında acayip espriler paylaşılmış. Bu gergin gecede kahkahalara boğdular beni ya, sağolsunlar!

 

http//twitter.com/Gulgunkaraoglu

gulgun_2006@hotmail.com

 
Toplam blog
: 1269
: 1343
Kayıt tarihi
: 18.09.07
 
 

İzmir, 1963 doğumluyum. Dokuz Eylül Üniversitesi İngilizce bölümü mezunuyum ve özel bir şirkette ..