Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Necip Köni - Adana / TR

http://blog.milliyet.com.tr/necipkoni

23 Mayıs '09

 
Kategori
Mizah
 

Popom garaj değil..!

Popom garaj değil..!
 

*** Popom garaj değil..! ***


Merhabalar...

Şimdi sizlere aklıma gelen bir " Yahudi " fıkrası anlatacağım...

Yalnız hafif tertip birazcık müstehcen bir mizah, belkide (18+)...

Olay bir baba, bir amca ve bir çocuk arasında geçer...

*Yahudi fikrası

*Baba = Abraham
*Amca = Tavi
*Çocuk =Armin

Baba ile amcanın araları pek keyifli değildir.

Ve yahudi sistemi olarakda ailevi bir iş ortaklıklarıda mevcuttur.

Bir gece olanlar olur...

*Baba = Abraham - Armin... Armin gel buraya

*Çocuk =Armin - Efendim babacığım

*Baba = Abraham - Git şu Tavi amcana, deki babamın arabası bozuk,
iki saatliğine arabasını bana ödünç versin, al getir.

*Çocuk =Armin - Peki babacığım... der ve hemen amcası Tavi'nin
evine gider ve bahçe kapısından bağırır.

*Çocuk =Armin - Tavi amca... Tavi amca.. Merhabalar, babam arabanı
iki saatlik bir işi varmış, emanet istiyor... Ben alıp götüreceğim.

*Amca = Tavi - Oğlum Armin.. Hoşgelmişsin de, kusura bakma git babana
söyle, deki amcam diyor ki benim popom garaj değildir..!

*Çocuk =Armin - Fakat amca sen ne diyorsun yahu..? Bu ne demek şimdi..?

*Amca = Tavi - Oğlum sen boş geç, sen benim bu dediğimi babana aynen
söyle, o benim ne demek istediğimi gayet iyi anlar...!

*Çocuk =Armin - Peki amca sen bilirsin deyip, babasının evine geri döner.

*Baba = Abraham - Ne oldu..? Neden elin boş döndün oğlum..? der.

*Çocuk =Armin - Baba, amcam Tavi arabasını vermiyor. Ve dediki git babana
söyle, benim popom garaj değildir...!

*Baba = Abraham - Allah Allah ne demek istedi şimdi bu..? Git amcana söyle
senin söylediğin bu cümleden babam bir şey anlamadı dersin... Ne demek istiyor
bu "Popom garaj değil" lafı ile... Ve çocuk Armin koşar adımlar ile amcasının evine
tekrar yollanır...

*Çocuk =Armin - Amca , babam senin bu söylediğin "Popom garaj değildir" sözün ile ne demek istediğini anlamamış der...

*Amca = Tavi - Oğlum, git babana söyle, şimdi ben bu arabayı kendisine vermiyeceğim. O da benim için sinirle "Alsın arabasını poposuna soksun..!" demiyecek mi..? İşte bende peşinen "Benim popom garaj değildir..!" dedim... Bunda anlaşılmayacak ne var Allahını seversen... Git söyle şimdi çok iyi anlar... :-)))

Umarım, bu ekeonomik krizin hüküm sürdüğü bugünlerde bu birazcıkda olsa yüzünüzü güldürmüştür...

Sizlere bol bol sevgiler ve saygılar sunarım, efendim...

NECİP KÖNİ - ADANA / TR

*RESiM* İnternetden alınmıştır...



<ımg id="dlBloglar_ctl00_Image1" src="/Images/Blog/131/18/181503.jpg" align="left">

Hırsızlık sigortası reklamı
*** KINIYORUM ***
http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=181503


 
Toplam blog
: 298
: 8548
Kayıt tarihi
: 07.06.07
 
 

Necip KÖNİ - İnşaat Mühendisi olup, güzel sanatlar onun bir hobisidir. Resim yapmak (karakalem çalış..