Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Haziran '17

 
Kategori
TV Programları
 

Popüler kültür malzemesi olan bir eser daha

Fi dizisi ilk bölümden itibaren birçok kişinin ilgisini çekmiş, beğenisini toplamış bir popüler kültür dizisi olarak çıktı karşıma. Bu kadar ilgi gören bir dizi vesilesiyle birçok şarkıda ün kazandı tabi. Birkaç gün önce Fazıl Say'ın  İnsan İnsan eserinin birçok sosyal medya hesabında paylaşıldığını gördüm ve açıkcası şaşırdım.

Eser çok beğendiğim bir eserdi ama fazla bilinen bir eser değildi ve bir anda tıklanma oranının bu kadar artması beni şaşırttı. Daha sonra öğrendim ki eser Fi dizisinde kullanılmış ve bu dizide birçok kişinin dikkatini çekmiş. Youtube yorumlarında ise eser Cem Adrian'a aitmiş gibi herkes Cem Adrian'a methiyeler dizmiş. Böyle güzel bir eserin popüler kültür malzemesi olması ve Cem Adrian ismiyle ünlenmesi beni gerçekten üzdü. Arkadaşlar bu güzel eser Cem Adrian'a ait değil ve Fi dizisi için yapılmadı.

 
Toplam blog
: 2
: 155
Kayıt tarihi
: 10.06.17
 
 

Gazi Üniversitesi Gazetecilik öğrencisi. Sardunya ve yasemin sever. Yaptığı hataların bedelini öd..