Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Mart '13

 
Kategori
Blog
 

Poroblem yok ama problem var Kuzey Kıvanç Tatlıtuğ!

Poroblem  yok ama problem var Kuzey Kıvanç Tatlıtuğ!
 

Resim internetten alıntı. Kendime teşekkür ederken, yanında güller de olsun istedim.


Tüylü çocuğuna “evladım” diyen bu genç oyuncu bana daha bir sempatik gelmeye başladı.

Korkak bencil kararsız “Behlül” ve asabi klasik kanka “Kuzey” rollerinin unutulmazı, biz onu seviyoruz.

Sevmek beğenmek; görmezden gelmeyi destekleyemez.

Belki biraz daha sabırlı kılar hayranları.

Ben bu aralar;  asabinin “diksiyon” meselesine takıldım.

Kullandığında, karizmayı çizen bu sözcük: Kuzey Kıvanç’a pek yakışmıyor çünkü yanlış telaffuz ediyor tıpkı küçük bir çocuk gibi… 

 Az çok tecrübeli sayabileceğimiz genç oyuncumuzun “Problem” sözcüğüyle bir problemi var sanki.   

Kendi kendime rol icabıdır, dedim.

Kesmedi; tamam dizideki replikleri oldukça sade kelime dağarcığı kısıtlı, akıcı olmayan konuşmaları; bunların hepsi rol icabı olabilir ama bir sözcüğü hatalı bir şekilde dile getirmesi olmuyor yakışmıyor.

Onu çok çocuksu bir şekle büründürüyor.

“Tamam, birader poroblem yok”

Ben de Kıvancımız da ikimiz de biliyoruz ki sorunsuz hiçbir iş yürümüyor.

Konuyu tam finale taşırken; gözüm: Önceki satırda yer alan “Birader sözcüğüne takılıyor.

Kuzey’in finalini arada bul!

 Uçtu gitti.

Neyse ki nereye doğru kanatlandığını son anda görebildim.

MB’nin tarihi pistine sert bir iniş yaparken, o finalin göz kırpması fazla bir “poroblem” yaratmadı lâkin bana eski bir E-postayı hatırlattı.

“ 10 Şubat 2007 Tarihinden bu yana MB’de yazıyorum. Sen de katılsana” Şaşırmadım. Sabah akşam okuyup yazdığını biliyordum.  Beni MB’ye davet etmesine sevindim.

Onun yazıları o gazete veya bu gazetede kendine yer bulmuştu.

Benim yazdıklarımı ise sadece kendim okurdum.

1 Mart 2007 Tarihinden itibaren yazdıklarımın bir kısmını kendime ayırdım geri kalanı sadece benim olmaktan çıktı.

Bu gün 1 Mart 2013; altı sene olmuş; bu altı sene sorunsuz mu geçmiş?

Güzel geçmiş.

Güzel güneşli, romantik yağmurlu, karda kışta, lodoslu kara yelli havalarda; bir orada bir burada yazmaktan okumaktan vazgeçmediğim için kendime teşekkür ederim.

BiraderKartalC

10 Şubat Tarihini es geçti; kendi yıldönümünü unutmuş gibi yaptı.

Bundan pek hoşnut kalmasam da kartallara karışamam.

Olan bizim Kuzey’e oldu.

 “Poroblemine “ bir çözüm bulamadan yazımı noktalıyorum.

Önerilerime: İhtiyaç duymadığını bildiğim için içim çok rahat. 

Merhaba MB ben altı yaşımı doldurdum.

Yoksa sen bilmiyor muydun?

1 Mart 2013 Cuma

Alev Meisel/Berlin

 

 
Toplam blog
: 584
: 853
Kayıt tarihi
: 01.03.07
 
 

Dinleyenin olmadığı yerde anlatmanın önemi! Nasıl YAZAN oldum. 'Yalnız doğar, yalnız göçer' eskile..