Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Nisan '07

 
Kategori
Özel Günler
 

Portakal çiçekleri ile gelen bahar kokusu

Portakal çiçekleri ile gelen bahar kokusu
 

Baharın müjdecisi Nisan başladığından bu yana, daha çok hissediliyor uzaklardan gelen portakal çiçeklerinin mis kokusu. Şimdilerde apartmanlar, iş hanları bulunan portakal, limon bahçelerinin yerinde oyunlar oynarken, ne kadar mutlu olur, keyifle takardık ipe dizdiğimiz çiçeklerden oluşan taç, bilezik ve kolyeleri. Tırmanıp inemediğimiz ağaçların dallarından düşer, dizlerimizdeki yara izleri geçmeden yenilerinin oluşmasına engel olamazdık. Annelerimiz, ''akşam oldu artık, hadi bakalım eve'' çağrısını yapmadan kimse kıpırdamazdı yerinden. Ne güzel günlerdi şimdi geçmiş olan o paylaşımlar.

Artık, sabah yürüyüşleri sırasında, özelliğini kaybetmemiş mahalleler, apartman uğruna yok edilmeyen bahçelerden geçerken geliyor portakal çiçeklerinin kokusu. Oksijen depolarcasına derin nefes alarak ciğerlerime dolduruyorum mis kokuları ve oralardan ayrılmamak için türlü bahaneler buluyorum sürekli. Sonra, Dört...Beş...Altı...Yedi dakika derken, gitme zamanının geldiğini anlayınca çaresiz yürüyorum yavaş adımlarla.

''Eskidendi...Çok eskiden'' diyor Sezen Aksu, geçmişte kalan güzelliklere...Hafif bir tebessüm beliriyor yanaklarımda, ağaç diplerindeki portakal çiçeklerini toplayan çocuğu izlerken. Olumsuzluklar, özlemler olsa da Umutlanıyor ve içimdeki coşkuyla yeni bir yaşa merhaba diyorum takvim yaprakları 4 Nisan 2007 Çarşamba gününü gösterirken. Baharı dolduruyor gönlüme portakal çiçekleri ve ben mutlu oluyorum hediyeme.

resim kaynağı:www.antoloji.com.tr sitesidir.

 
Toplam blog
: 126
: 2338
Kayıt tarihi
: 01.08.06
 
 

Kompozisyon derslerini biraz daha fazla önemsediğim, uzun cümleler kurmaya başladığımdan bu yana sev..