Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Aralık '07

 
Kategori
Spor
 

Porto kazanır

Sevgili okurlar öncelikle şunu söylemek istiyorum umarım bugünkü tüm fikirlerimde yanılırım Beşiktaş beni mahcup eder ve bu turu geçer bunu diliyorum ama maalesef inanamıyorum neden derseniz Beşiktaş yönetimi de sadece diliyor hatta onlar birde üzerine milyonlarca $ para harcıyor bir ufak farkımız daha var Beşiktaş yönetimi pozisyonları itibariyle birçok şey yapabilecek konum dalarken sadece diliyorlar aslında yapacakları o kadar basitti bugüne kadar ne yaptılarsa tam tersini yapıp başarıyı kolayca yakalayabilirler.

Şampiyonlar ligi başka bir dünya tüm takımlar için çok büyük hedef ve büyük hedefe ancak büyük düşünerek ulaşabilirsiniz. Planınızı programınızı ona göre yapmalısınız şimdi bakalım Beşiktaş yönetimi ne yapmıyor sevgili Demirören Bursa deplasmanına takım otobüsüyle gidiyor buradaki anormallik ne bunu ilk defa yapıyor futbolculara diyor ki ben sizimleyim bu maçı hep beraber alacağız o kadar önemli maç ki tarihimizde bir dönüm noktası olacak. Futbolcular sahaya taraftara mesaj vererek çıkıyor onların ruhu ile beraber oynacaklarını söylüyorlar bu arada türbinlerde kim var sayın Demirören ve yönetici arkadaşları kaleyi bulan tek şutla galip geldikleri maçta gözleri dolarak ve sevinç çığlıkları atarak takımlarını destekliyorlar ve zafer Bursa yı hem de deplasmanda yendiler.

Bursaspor un Beşiktaş la rekabet etmesini anlayabilirim bu şekilde heyecanı yüksek tutmayı başarabilir seyircisini ekstra motive eder ki doğru bir stratejidir ama Beşiktaş başka hedefler peşinde koşmak zorunda Bursa deplasmanında yenersin yada yenilirsin bu dünyanın ne sonu nede kazanılmış bir büyük başarı olamaz. Maalesef Beşiktaş yönetimi yanlış bir yol izlemekte hedefleri sözde olmasa bile davranışları ile küçültmekteler. Bu şekilde futbolcuları Porto maçına maalesef inandıramazsınız onlar nasıl olsa haftaya bir deplasman galibiyeti alıp başkanımızı gözyaşlarına boğarız fikrini asla unutmazlar.

Umarım ben yanılırım ve maç sonrası Beşiktaş yönetimden özür dilerim ama maalesef inanamıyorum.

 
Toplam blog
: 16
: 380
Kayıt tarihi
: 19.11.07
 
 

74 İzmir doğumluyum. Göztepe taraftarıyım 6 yıldır iş sebebiyle İstanbul da yaşamaktayım. 9 Eylül ün..