Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Mayıs '08

 
Kategori
İlişkiler
 

Posta

Posta
 

POSTA


- Sevilim tel kapatmalıyım postaneye giriyorum.

- Aşkım bana da bir posta pulu alır mısın? Miktarı önemli değil.

- Ne yapacaksın?

- Sana yapıştıracağım.

- Ne …? Nedenmiş o

- Seni postalayacağım da ondan
(şaşkın bir ifade, sinirle sorulan soru…)

- O ne demek şimdi? Niye ve nereye gönderecekmişsin beni ?


Bana bir posta pulu lazım şimdi en pahalısından. Seni yüreğime göndermek için.
Yüreğimde kal sevgilim. Benim yüreğim senin son limanın olsun.
Seni son kez ben okuyayım, ben öğreneyim.
Her satırını bir bir noktasında virgülüne kadar ben ezbere biliyim sevgilim.

- Aşkım cidden almışsın inanamıyorum

- Ama neden iki tane aldın

- Diğeri de senin için…

Benim yüreğim de senin son limanın olsun. Seni son kez ben okuyayım, ben öğreneyim.
Beni son kez sen oku sen öğren sevgilim…

 
Toplam blog
: 74
: 709
Kayıt tarihi
: 17.03.08
 
 

1984 Ankara doğumluyum aslen Sivaslıyım. Medikal, tekstil dallarında çalıştım şimdi ise asistanlı..