Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Mart '09

 
Kategori
İlişkiler
 

Pratik sevgi kursu

Pratik sevgi kursu
 

İletişim, ilişki kurmak hatta sevmek ve sevilmek öğrenilebilir mi? Kuralları var mıdır sevmenin, sevilmenin? Ne güzel olurdu “pratik sevgi dersleri” ya da “10 derste sevgi dilini konuşma” gibi kurslar olsa… Dost meclislerinde şu cümleyi söyleyebilsek “Ben sevgi problemini hallettim kardeşim şakır şakır konuşuyorum artık.. Sana da gittiğim kursu tavsiye ediyorum”

Ya da ebeveynler çocuklarını geleceğe hazırlamak için yemeyip içmeyip yurtdışına sevgi eğitimlerine gönderseler.. Hindistan ‘a ya da Tibet’e evlatlarını göndermek aileler arasında moda olsa, cv lerde buralarda eğitim almak en önemli referanslardan olsa… Yazları düzenlenen sevgi kampları ile çocuklarımız her yıl bu duyguları tekrar hatırlasalar… Bizler de sevme konusunda bize açık ara fark atan çocuklarımız ile gurur duysak..

Açık ara olacağından hiç kuşkum yok.. Kuşağımızın ciddi sevme ve bağlanma özürlü olduğuna inanıyorum çünkü. Nasıl ne amaçla öğretildiyse, sevginin zayıflık olduğu işlenmiş bilinçaltımıza.. Koşulsuz sevgi kapılarını açmakla, zayıflıklarımızı ortaya dökmeyi bağdaştırmışız nedense. O zayıflıklarımızın yara almaya en müsait noktalarımız olması korkutmş bizi. En küçük bir problemde kapatıvermişiz sevgi kapılarını kendimizi korumak adına..

İyi de sevgisiz yaşamak mümkün mü? İnsanın yaratılış sebebini göz ardı etmek?Güçlü olmak, kendini korumak adına kapatılan kapılar en büyük güçsüzlük sebebi oldu hep.. Fark ettiğimiz halde yetmedi acizliğimiz o engelleri yıkmaya. Bazen araladık o kapıları korka korka… Sevginin içeri sızmaya başladığı anlarda aydınlanmaya başlayan kalbimiz bile korkuttu bizi. Belki de sevdiğimizin ayna olması, böylece kendimizle yüzleşmek ürküttü bizi.

Mutsuzluğa kilitledik kendimizi, mahkumuz şimdi. Zindanlarımızı aydınlatacak sevginin ışığını bekliyoruz mühürlü kalplerimizde…

 
Toplam blog
: 26
: 869
Kayıt tarihi
: 20.09.08
 
 

Sadece YAZIYORUM.... ..