Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Ekim '10

 
Kategori
Hamilelik Sonrası
 

Prematüre bir bebek için! Acil ve önemli!

Prematüre bir bebek için! Acil ve önemli!
 

annemisitiyorum.com


Bir bebek düşünün. Yeni doğmuş. Miadında. Anne yok!

Sütü yok, sıcaklığı yok... YOK... YOK... YOK...

Şimdi bir bebek daha düşünün. O da yeni doğmuş. Mıadından önce! Annesi... var da... YOK!

İzni yok, sütü yok, var da yok... YOK!

Neden?

Yasalar yüzünden!

Ben bir kitap yazdım. Ama konu kitap yazdığım değil, kitabı neden yazdığım?

Bu kitap 5, 5 sene önce başlayıp, bölüm bölüm tamamlanıp bugünlere gelen bir kitap. Adı 'Sihirli 40 Hafta'

Bu kitabın geliri de kuvöz alıma! İnşallah!

Bir bebek doğdu maşallah!

Peki ya erken doğduysa????

Evet, bu sebeple kuvöz!

Ama insan iki kollu, , iki ayaklı, iki burunlu, iki gözlü, iki kulaklı ya...

Bu hayata tutunma sürecinde de bir kol kuvöz'se diğeri anne,

Bir bacak anne ise diğer anne sütü,

Bir kulak anne sütü ise,

Diğer kulak gerekli izinler,

Bir göz gerekli izinler ise,

Diğer göz bize göz kulak...

Öyle içiçe bir sarmal ki bu...'anne' olmak...

Ve ne kadar zor bu hayata tutunmaya çalışan erken doğmuş bir 'Bebek' olmak...

Hele de 'Annemiz yanımızda yok ise!

Bu sebeple; Prematüre bir bebeğe yardım etmek için girin www.annemiistiyorum.com sitesine ve atın imzanızı...atın ki destek olun o miniciklerin ANNELERİNE...atın ki imzanızı duyurabilelim sesimizi bizde!

 
Toplam blog
: 119
: 1401
Kayıt tarihi
: 11.02.09
 
 

Ben kimim? Tüm sıfatlarımın dışında doğduğum günden beri bu sorunun cevabını bulmak için sürekli ..