Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Ocak '21

 
Kategori
Çocuk Psikolojisi
 

Prensesin 5. Yaş Günü Dileği

Selam olsun vatana millete hayırlı evlat yetiştirme derdinde olan yüce gönüllü anne babalara.
Efendim bugün bizim için çok özel bir gün oldu zira prensesimizin 5. Yaş gününü kutladık, yorucu bir nöbet sonrası biraz dinlenmek için geldiğim hanemde sabahın erken saatlerinde kapıda uykulu gozler ile karşıladı prenses beni doğum gününü unuttuğumu düşündüğü her halinden belliydi.
-ee dedi bir şey unutmadın mı?
-Ne unutmuş olabilirim ki kızım, ekmek aldım başka alınacak bir şey yok dedi annen dedim.
Amacım sürpriz hazırlamaktı, lakin Covid yüzünden evden dışarı çıkamıyor ki çocuk 3 odalı bir evde ona farkettirmeden nasıl sürpriz hazırlayabiliriz.
Kahvaltı masasında hiç konuşmadı, her an patlamaya hazır bir bomba gibiydi bakışları, her an kafama çay kaşığı gelme tehlikesi ile karşı karşıya kaldım.
Neyse ki prensesim babasına kıyamaz, sadece sert şekilde bakma ile geçiştirdik kahvaltıyı,bir kaç saat dinlenip sonra dışarı çıkacağımı söyledim, gözlerinin içi parladı şimdi ki nesilden de hiç bir şey kaçmıyor.
Öğleden sonra siparişleri almak için dışarı çıktım eve döndüğüm zaman kapıda kostümünü giymiş bir vaziyette karşıladı prenses beni, malum sebeblerden dolayı dışarı cikaramadigimiz için sürpriz bir durum kalmadı beraber güzelce hazırladık odasını, pastamızı koyduk masamıza sıra dilek dilemeye geldi.
-Benim dileğim anne babamın hep bir arada olmaları,evimizde kavga olmaması.
Bana ciddi bir ders vardı bu dilekte, zira bir hafta öncesinde onun gözü önünde annesi ile aramızda geçen tartışma onun bu dileği dilemesine sebep olmuştu, çocuk aklı ile ailesini bir arada tutmak istiyordu, oyuncak yada şekerleme değil sadece ailesini istiyordu, prensesin bu dileği hem ben de hem eşimde bir şok etkisi yarattı, en kıymetli varlığımız kızımızın dileğini yerine getirmek bizim için bir borçtu,elimizden geldiği kadar sesimiz yükselmeyecek, mutluluğumuzu ona hissettirecegiz.
Bu yazıyı okuyan tüm herkesten ricam kuzuların önünde kavga etmeyin,sesinizi yükseltmeyin, onlar bir şey anlatırken sözlerini kesmeyin, kişilik gelişimleri için son derece önemli bir durum bu...
 
Kayıt tarihi
: 23.03.12
 
 

02.10.1988 Gaziantep doğumluyum,ilk,orta ve lise öğrenimini Gaziantep'te tamamladıktan sonra 2007 yı..