Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Temmuz '14

 
Kategori
Sağlıklı Yaşam
 

Prof. Dr. Canan Efendigil Karatay doğru bilgiler veriyor

Prof. Dr. Canan Efendigil Karatay doğru bilgiler veriyor
 

www.aliozdemir.net


Son 3-4 yıldır sağlıklı yaşam bilgilerini geniş kitlelere aktarma imkanı bulan Sayın Karatay gerçekten çok yaşamsal önerilerini bizlere ulaştırıyor.

Karatay’ın önerileri sayesinde tansiyon, şeker, kolesterol, felç, böbrek, kanser gibi rahatsızlıkların giderilmesine harcadığımız kaynakların azaldığını düşünüyorum.

2011 yılından beri Canan Hanım’ın önerilerine uygun yaşıyorum. İnanınız hiçbir sağlık sorunum kalmadı. Dinç, enerjik, huzurlu bir haldeyim. 24 saatin yarısını berbat bir halde geçiriyordum. Halsizlik, uyuşukluk, keyifsizlik dünyamı kuşatmıştı.

Margarin, ayçiçek yağı, sucuk, salam, sosis, tuzlu turşu, mayonez, ketcap, kömür dumanına maruz kalarak mangalda pişmiş yiyecekler, gofret, kek, bisküvi, kutu süt, kola, gazoz, helva, makarna, beyaz ekmek, dondurma, kiraz, hurma, muz, kayısı, kavun, karpuz, keçi boynuzu, erik, incir, çips, kraker, üzüm, pekmez, bal, rafine tuz, hamburger, pizza, şekerli fındık ezmesi, patates, baklava, kadayıf gibi ürünleri çok az yedim ya da hiç yemedim.

Limon, soğan, sarımsak, yumurta, yoğurt, maydanoz, salatalık, fındık, fıstık, badem, ceviz, keten tohumu, balık, kırmızı et, biber, domates, su, nohut, fasulye, barbunya, mercimek, beyaz peynir, yeşil zeytin, siyah zeytin, marul, turp, şalgam, lahana, ıspanak, pırasa, havuç, elma, armut, tereyağı, sızma zeytin yağı, leblebi vb. gibi ürünleri tercih ettim. Düzenli olarak yürüyüşler yaptım. 8 saat uyudum.    

2014 yılı temmuz ayı itibariyle son derece huzurlu, sağlıklı bir bedene sahibim. Sayın Karatay için “uçuk, kaçık, saftirik, şarlatan” diyenler bence yanılgı içindeler. 

Sayın Karatay'dan sonra sağlıklı yaşam konusunda doğru bilgiler veren uzmanlar şunlar:

1 - PROF.DR. KENAN DEMİRKOL

2 - PROF. DR. OSMAN MÜFTÜOĞLU

3 - İBRAHİM ADNAN SARAÇOĞLU

4 -  PROF. DR. ERKAN TOPUZ

5 - DR. YAVUZ DİZDAR

6 - PROF. DR. AYŞE BAYSAL

7 - DR. MURAT KINIKOĞLU

8 - PROF. DR. AHMET RASİM KÜÇÜKUSTA

 

 

Ali Özdemir

 

Web: www.aliozdemir.net

 

 

 
Toplam blog
: 288
: 1733
Kayıt tarihi
: 24.04.11
 
 

Eğitimci - Yazar - Yayıncı. 1968'de doğdu. Marmara Üniversitesi, Teknik Eğitim Fakültesini bitird..