Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Mayıs '14

 
Kategori
Aşk - Evlilik
Okunma Sayısı
1180
 

Profil Aşkı

Profil Aşkı
 

''Elimde kalp,kalbimde aşk..''


Günümüzde ilişkiler facebook bilgilerine göre başlıyor. Adam ya da kadın oradaki bilgilerden kişilik analizi yapıyor. Neleri beğenmiş, fotoğrafları nasıl?, Çekici mi? Ortak arkadaşlar var mı?, Falan mı filan mı?....  Derken şu yorumlar geçiyorsa akıllardan bu iş tamam ; aman da aynı şeyleri paylaşmışız, aynı yerlere gülücük kondurmuşuz, ay yay yayyyyyyyyyyy ne çok ortak yönümüz var.............

VE aşk başlıyor...........

Aslında bir başka kavram bulmak lazım günümüzde Aşk ın yerine, aşka yazık oluyor  vesselam. Ne desek ki o şeye ; mesela '' şak''....Derken adam kadına kadın da adama ''şak''...:) 

Peki biz arkadaşları, nerden anlarız onların şakşak yaşadıklarını? Profil resimleri ele verir onları; kalptir, mumdur... süsler çehrelerini aşkın en civcivli anlarında..

Ve bu muhteşem ilişki facebook üzerinden bir minval devam eder. Amma lakin çiftlerimiz çabuk sıkılır bu ''şak''tan, başka profillere kayar gönüller...

Şimdi size tüyo beyler;

Her resme aldanmayın, bazı kadınlar sadece fotojeniktir,

Biraz komiktir,

Gülücük :) severler ama bu onların sevecen olduğunun göstergesi değildir...

Ama kime akıl veriyorum nasılsa birkaç günde profilinizi harcayıp hooopppppaaa başka profile... Hadi rastgele....

Biz arkadaşları bu eşsiz aşkın(!) bittiğini nereden anlarız derseniz ; profil revizyona girer. Kalpli, mumlu, şiirli resimler silinir. Kapakta kapatıyoruz yazıları, kararmalar, tel örgüler falan görürüz.

Kapak ve profil resimleri azalmış, bir aşk daha tarihe gömülmüştür artık .....

 

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

Müsaadenizle bir itirafta bulunayım. Bende çalıştığım iş yerine yaptığım son üç personel alımında tercihte bulunurken adayların facebook profillerine baktım. Belki bir fikir verebilir diyerek. Verdi mi? Hatırlamıyorum:) Yazınıza bayıldım. Hele ki ''şak'' önermesi mükemmel. Tez tedavüle sokula :) Ben şahsen facebook kullanmıyorum. Bir dönem vardı fakat dayanamadım milletin paylaşımlarına kapattım. Ne diyelim, facebook'daki profil aşıklarına bol şakşaklar. Saygıyla...

Özkan Sarı 
 07.09.2018 0:14
Cevap :
İlk yazım. Olayı özetliyor galiba :) Facebook yazıda belirtildiği gibi kişinin o an ki durumunu bazen açıklayıcı olsa da karakter hakkında fikir edinebileceğiniz bir mecra değil. Bırakın onu burası buradaki yazılar bile değil. Allah aşkına bu kadar iyilik dolu, bu kadar duyarlı, bu denli sevgi dolu olabilir mi insanlar? Bu kadar insanın böyle olması bırakın bu ülkeyi dünyayı değiştirir. İnsanların size daha öncede dediğim gibi karanlık yüzleri vardır ama az ama çok. Tamamen pırıltılı bir insan yoktur. Yazarken büründükleri onları mutlu eden rolleri vardır. Peki, sizin dediğinizi duyuyorum.Benim de vardı. Son yazılarımda kendimi sözcüklerin koynuna çırılçıplak bıraktım artık. Hiç kimse umurumda değil. Yazmak başka türlü var hayatım da çünkü.Şeffaf olmazsanız sizinle zaman geçirmekten hoşlanmaz. Ben yazıyı gönlümün en saklı, en müstesna yerine konuk etmişken onu yalanlarla, rollerle nasıl incitebilirim :) Sevgiler..   07.09.2018 9:44
 

Ah bu facebook aşkları,pardon "şak" ları...

Kerim Korkut 
 26.08.2014 18:56
Cevap :
"Şak" işte mesnetsiz başlayınca biter bir çırpıda. .Gerçek sevgilerle kalmanız dileğiyle. .  28.08.2014 9:38
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
Toplam blog
: 110
Toplam yorum
: 420
Toplam mesaj
: 0
Ort. okunma sayısı
: 992
Kayıt tarihi
: 26.05.14
 
 

Dünyanın kirletemediği bir lotus... ..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster