Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Kasım '08

 
Kategori
Telekomünikasyon
 

Protesto ediyorum!!!

Protesto ediyorum!!!
 

Var mısın? Yok musun? Mu!!!!????

Yapılan protestoyu destekliyor ben de varım diyorum.

Sömürülen halkın uyanması için ben de varım diyorum.

Telekomun tekelleşen zihniyetine karşı ben de varım diyorum.

Düşünce kısırlaştırılmasına ve kısıtlamasına karşı ben de varım diyorum.

Kapatılan sitelerin bir an önce açılmasına ben de varım diyorum.

Talep ediyor, kınıyor ve esefle gereğinin yapılmasını arz ediyorum.

Türkiye'de vergi adı altında yapılan soygunlara artık yokum diyorum.

Burası Türkiye zihniyetine artık yokum diyorum.

Düşüncelerimi elimden almaya çalışan, beni ben yapan değerleri yazarak kelimeye dökmeme engel olmaya çalışanlara, "Bu haksızlığın içersinde sesimi kısmanıza izin verip yer almayacağım. " diyerek yasakların kaldırılmamasına devam etmelerine artık yokum diyorum.

Soygunculuğunu bas bas reklamlarla bağırarak haykıran ülkenin önde gelen kamu kuruluşunun tekelleşen zihniyetine karşı artık yokum diyorum.

Hem site kapatıp hem de "Düşünce özgürlüğünün var olduğu, demokrasi ve laik bir ülkeyiz!!!" diye haykıranlara "Bu ne perhiz, bu ne lahana turşusu" diyerek hala siteleri kapatmaya devam etmelerine artık yokum diyorum.

Talep ediyor, kınıyor ve esefle gereğinin yapılmasını arz ediyorum.

Sevgi ve saygılarımla...

 
Toplam blog
: 128
: 1145
Kayıt tarihi
: 23.11.07
 
 

Herkes gibi yazar, çizerim. Dünyamı boyarım hepsi bu!..