Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Ağustos '16

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Psikolojimi ve sağlığımı bozan PTT Kargo

Psikolojimi ve sağlığımı bozan PTT Kargo
 

Yazıma başlamadan önce düşüncelerimi ifade etmemde bana ışık tutan Milliyet'e teşekkür ederim. Basın demek "ifade özgürlüğü" demektir. Sorunları ortaya çıkarıp. Olayların düzemesine yardımcı olan büyük bir güçtür.
 
23.08.2016 Tarihinde özel bir e-ticaret firmasından CD satın aldım. Firma
kargo firması olarak PTT kargo ile çalıştığından dolayı ürünü İzmir'de bulunan şubeye teslim etti. Aradan 1 gün geçmesine rağmen ürünüm halen İzmir'de bekletildi. PTT'nin dağıtım merkezleri Nazi Kampları gibi. Ürünler hapis tutuluyor. Anlamsız bir şekilde. Uzun süre bekletip işleme alınmıyor.
 
Diğer kargo firmaları 24 saat içinde Türkiye'nin her yerine kargoları
ulaştıyor.
 
PTT canlı destek sistemi ise ayrı bir vaka.
Sorulara sürekli ellerinde bulunan copy paste yazılar ile yanıt veriyor.
Hiç bir soruya yanıt bulamıyorsun. Hangi soruyu sorarsan sor direk çağrı merkezine
paslıyor. Çağır merkezine ürünü sorunca onlarda dağıtım merkezlerine yönlendiriyor. Dağıtım merkezleri sürkeli hatlarını meşgülde tutuyor.
 
Hatalılar sorunlarını düzenleteceklerine insanları daha çok karmaşa içine sürüklüyorlar.
 
Bu yaşadığım sadece tek bir sorun değil.
 
Yurt dışından daha önce ürün almıştım. Ürünü aldığım yer ürünleri Türkiye'de PTT kargo ile anlaştığı için onlara teslim etti. Ürünüm baya uzun bir süre gümrükte kaldı. Dağıtım merkezlerine gitti. Oradan oraya savruldu.
 
Aldığım şeyler 3-4 tane plak ve 2-3 tane CD'idi. Hepsi ayrı ayrı kargoydu hepsi iple bağlanmış. Fakat PTT kargo bana ürünü getirdiğinde ipleri açılmış ve dağılmıştı. Ürünlere açıp baktığımda 3 tane CD kayıptı. Bunun nedeni ipin kopması ve ürünümün kaybolması. PTT kargo ürünümü kaybetti.
 
Amazon bana kargo takip numarası vermediğinden dolayı PTT'nin çağrı merkezi ve canlı destek sistemi bana yardımcı olmadı. Bende şikayette buludum. 1 Haftadır bana yardımcı olmadılar.
 
Daha öncede ebuy'dan aldığım ürün Amerika'dan 6 günde Türkiye'ye gelip aynı şekilde 8 günde İstanbul içinde bana ulaştıralamadı.
 
1 kere sorunsuz bir şekilde ürünü teslim alamadım. Böyle firmaların insanları mağdur etmeye hakları yok. 
 
Toplam blog
: 32
: 194
Kayıt tarihi
: 06.12.15
 
 

Alper Saygın kültür ve sanat yazıları yazan bir blog yazarıdır.  Alper Saygın yerli ve yabancı al..