Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Ağustos '20

 
Kategori
Blog yazarları tartışıyor!
 

Psikolojimiz Çok Bozuldu

Evet

Sevgili kardeşlerim

Evet

Son günlerde

Gördüğüm bireysel

Ve de toplumsal arıza

Bozuk psikolojidir

 

Psikolojimiz bozuk

Hem de fena halde

Bu durumu düzeltmeliyiz

 

Bu psikolojik durum

Bizi çok kötüye götürüyor

Daha da kötüye götürecek

 

Bireysel olarak

Bu psikolojik bozukluğu düzeltmek

Öyle kolay değil

Nitekim düzeltilemiyor

 

Bu durumdaki insanlar

Psikoloji uzmanlarınca

Aranıp bulunmalı

Ve terapiden geçirilmeli

 

Yani

Toplum yöneticileri

Yani Devletimiz

Bu konuya el atmalı

Çünkü

Bu gidişat kötü sonuçlanır

 

İnsanlar

Kendileriyle ilgilenemezler

Yakınlarından da yardım almazlar

Bana deli mi diyorsun şimdi sen

Yargılamasına varılır

 

İlişkiler bozuldukça bozulur

İş çok kötü sonuçlara gider

 

Devlet

Bu durumu ciddiye almalı

Çok çabuk da

Eyleme geçip işi düzeltmeli

 

Böyle giderse

İyilik

Güzellik

Doğru ilişki

Çalışma

İş yürütme

Kazanç elde etme

Ve bunu sürdürme

Çok zorlaşacak

 

Ve en kötüsü de

Ekonomi hızla tepe takla olacak

 

Bu da

Toplumun tamamının

Psikolojisini allak bullak edecek

 

Ben özellikle

Bozuk psikolojili insanlarımızın yakınlarına

Dikkatli olmayı öneriyorum

Yangına körükle gitmeyelim

Alabildiğine sakin olup

Onların psikolojilerini

Daha da bozmayalım diyorum

 

Elimizden geldiğince

Bu yönde uğraş verelim

Olumlu sonuca doğru yol alalım

 

Kesinlikle

Senin psikolojin bozuk demeyelim

Rahatsızsan

Bir uzman doktora görünelim diyelim

 

Güler yüz tatlı dili asla terk etmeyelim

Tanrımız

Tüm insanlarımıza yardımcı olur inşallah

 

Yüzünüz hep güleç olsun canlarım

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..