Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Ekim '07

 
Kategori
Futbol
 

Psv Eındoven - Fenerbehçe = 0 - 0

Psv Eındoven - Fenerbehçe = 0 - 0
 

Şanlı Fenerbahçemiz güçlü Hollanda karşısında mutlak bir galibiyeti kaçırdı ne yazık ki dün akşam. Psv bizden daha kötü oynadı, biz neredeyse ezdik kendi sahalarında onları. Kadıköy'de kesinlikle yeneriz diyeceğim ama ne yazık ki futbol bu. 90 dakika olduğunu unutmamak lazım. Ama Mabedimiz Şükrü Saraçoğlu'nda galibiyetle maçı bitireceğimizden kimsenin şüphesi olmasın.

Bence maçın yıldızı dün akşam; Gökhan Gönül idi. O ne şahane futbol, o ne şahane ataklar ve azimkar futbol oyun tarzı.Tebrik ediyorum daha yaşı 22 olan Gökhanımız, çok güzel br futbol ortaya koydu. Bence biz bu gruptan çıkarız. Buradan Şanlı Beşiktaş takımına da başarılar diliyorum Avrupa maçlarında. Hepimiz kardeş takımız. Herne kadar bizi kimse sevmese de biz destekleriz Türkiye adına yarar sağlayacak bir organizasyon ise.

Deıvıed boşu boşuna kırmızı kart gördü 1, Lugano haybeden sarı kart gördü ve cezalı duruma düştü 2, kalecimiz Volkan Demirel'in kafasına atılan yabancı cismin hesabını kim verecek 3 ? Bu maddeler akşama kadar tartışılır ama bir tane cevabı vardır.O da hepsi Fenerbahçemize zarar verecek maddeler. Maçın bana göre en heyecan veren ve beklenti içinde olacağımız adamı Colın Kazım Richards'dır. Yaşı ve vücut cüssesi itibari ile çok gelecek vaadeden bir futbolcumuz.

Yazımı daha fazla uzatmaya gerek görmeden; Fenerbahçemizi kutluyorum ve bu gruptan mutlu bir şekilde çıkacağımızı umut ediyorum. En büyük FENERBAHÇE...

 
Toplam blog
: 749
: 1983
Kayıt tarihi
: 11.10.07
 
 

Yazmanın hayatın akışının bir parçası olduğu kanısındayım. 6 Mayıs 1982'de doğdum ve İstanbul Kar..